مذاکره با کی روش رد شد

فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش شایعه مذاکره با کارلوس کی روش را تکذیب کردند.

در بخشی از برنامه امشب که به همین موضوع اختصاص داشت، مجری شب های فوتبالی اعلام کرد قبل از شروع برنامه با مدیر روابط عمومی وزارت ورزش تماس گرفته است. محسن معتدمکیا در این گفتگوی تلفنی هرگونه مذاکره با کی روش از سوی وزارتخانه و شخص وزیر را تکذیب کرده بود.

بهرام رضاییان، یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال که مهمان شب های فوتبال بود نیز به این سوال پاسخ مشابهی داد که نه فدراسیون و نه وزارتخانه، یا طرف مقابل با روشی که در جلسه مطرح شده مذاکره نمی کند. رسانه و فضای مجازی؛ تایید نمی کند


سرویس خبر شماره: 1832944
19 جولای 1401 در 23:16
4.8K امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

فدراسیون و وزارت

رضاییان در پاسخ به سوال مذکور گفت: عملکرد کی روش در این هشت سال را همه دیدیم که این مربی چگونه فرقه ای برای فوتبال کشورمان جنگید. اما اینکه در فضای مجازی می گویند امروز که روش بیاید فردا می آید… هیچکس از فدراسیون فوتبال با این مربی صحبت نکرده و نخواهد کرد.
من با آقای مجدی، دوستان حاضر در هیئت مدیره و دبیر صحبت کردم و پرسیدم آیا کسی در فدراسیون با کسی به گونه ای صحبت کرده است که من باید بدانم و خدای ناکرده من چه زمانی با دوستانم ملاقات خواهم کرد؟ من خدا را گواه می گیرم، هیچ کدام نگفتند ما حرف نزده ایم و دلیلی برای حرف زدن نداریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که فدراسیون هرگونه تغییر روی نیمکت تیم ملی را تکذیب می کند، نام هایی برای جانشینی اسکوچیچ مطرح شده است. در میان این نام ها، کارلوس کی روش بیشترین فراوانی را دارد. هفته گذشته زمزمه هایی مبنی بر مذاکره با این مربی پرتغالی برای بازگشت به ایران به گوش می رسید اما تاکنون هیچ ارگانی این موضوع را نپذیرفته است.