مرادمند: با برنامه آرامش ساپینتو را به هم زدند!


سرویس خبر شماره: 1846338
11 اکتبر 1401 @ 14:37 |
14 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

حالا می خواهند باخت را توجیه کنند

محمدحسین مرادمند مدافع استقلال درباره برد تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی بسیار سختی داشتیم. گل گهر تیم منسجم خوبی است و از نظر فنی فوتبال خوبی بازی می کند زیرا سرمربی خوبی دارد. کادر فنی استقلال تیم حریف را خیلی خوب آنالیز کرد و توانستیم مقابل آنها بازی کنیم. به نظر من استقلال بسیار دقیق و ثابت بازی کرد و شایسته کسب 3 امتیاز بود. از این پیروزی بسیار خوشحالم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

مرادمند در پایان افزود: در واقع دلیل ازدحام جمعیت در پایان بازی، طعنه های نیمکت نشین گل گهر بود و اعتراض شدید آنها به داور و حضور در محوطه فنی ما باعث برهم خوردن بازی شد. پنالتی کاملا درست بود و با این کارها از ارزش پیروزی استقلال کم نمی شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی مدافع استقلال گفت: علت ازدحام جمعیت در پایان بازی طعنه های نیمکت نشین گل گهر بود و اعتراض شدید آنها به داور و حضور در محوطه فنی ما جو را به هم ریخت.

مرادمند: با برنامه آرامش ساپینتو را به هم زدند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با گذشت دو روز از اتفاقات دیدار گلگهر و استقلال، آبی پوشان پایتخت یکی یکی در این باره صحبت می کنند. پس از صحبت های برخی اعضای کادرفنی، حالا نوبت بازیکنان این تیم است که از ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیمشان دفاع کنند.

وی درباره اتفاقاتی که در دقایق پایانی بازی افتاد، بیان کرد: صحنه ای که داور اعلام پنالتی کرد، صددرصد درست بود. از روی نیمکت مشخص بود که این خطا در داخل محوطه جریمه رخ داده و همه کارشناسان آن را تایید کردند. مشاوران گل گهر درست پس از تصمیم داور از روی نیمکت خود به آن سوی زمین و به سمت داور و کمک داور رفتند و با صدای بلند اعتراض کردند. بازی برای دقایقی متوقف شد اما نیمکت نشینان گل گهر از کرنر خارج نشدند و سپس مقابل محوطه فنی و سرمربی ما به اعتراض ادامه دادند.

مدافع استقلال همچنین گفت: شنیدم بن دنیا مربی تیم گهر به داور گفت که ساپینتو به زبان پرتغالی توهین می کند، نیمه اول را با گل بردیم و صحنه خاصی نبود که ساپینتو بخواهد اعتراض کند. سرمربی کشورمان در این بازی بیشتر بازی را روی صندلی خود می نشست و به ندرت به کنار زمین می آمد. در دقایق پایانی با تساوی بازی یک پنالتی گرفتیم و در آستانه پیروزی بودیم و دلیلی برای اعتراض سرمربی ما وجود ندارد. به نظر من آقایان با این حرف ها و عمل ها ضررشان را توجیه می کنند و می خواهند افکار عمومی را به حاشیه ببرند. سرمربی گل گهر قبل از زدن پنالتی حرف دروغ خود را تکرار کرد و به داور گفت که ساپینتو به زبان پرتغالی صحبت کرده به همین دلیل داور سرمربی ما را اخراج کرد. فکر می کنم آنها به دنبال برنامه ای برای برهم زدن آرامش سرمربی ما بودند، در حالی که از تصاویر تلویزیونی مشخص است که ساپینتو در بیشتر بازی آرام بوده و روی نیمکت نشسته است.