مرادمند دوست و شریک نکو در لحظات شاد! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2021207
25 مه 1403 ساعت 4:00 ق.ظ.
690

1نقطه نظر

محمد مرادمند مانند دیدار قبل با جواد نکونام بازی جذابی انجام داد.

مرادمند دوست و شریک نکو در لحظات شاد!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در دو دیدار اخیر مقابل ذوب آهن و فولاد خوزستان به پیروزی های ارزشمندی دست یافت و توانست در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتری خود را حفظ کند و این اتفاق هیجان خاصی برای کادرفنی دارد. و بازیکنان استقلال و بعد از به ثمر رساندن گل جشن های جالبی گرفتند!

محمد مرادمند مدافع استقلال یکی از بازیکنان دو دیدار اخیر بوده است. او شور و شوق خود را با سرمربی استقلال در میان گذاشت و پس از گلزنی استقلال به سرعت به جواد نکونام رسید و 86 او را در آغوش گرفت تا استقلالی ها با جمعیت بیشتری به دروازه ذوب آهن حمله کنند و دقایق پایانی بازی را از کنار زمین و بعد از آخرین بازی دنبال کنند. گل دقیقه ای بلانکو جواد نکونام را در آغوش گرفت و اینگونه ابراز خوشحالی کرد.

2021652

مرادمند در جریان بازی باشگاه فوتبال خوزستان از لیست استقلال خارج شد و فرصت حضور در زمین را نداشت اما پس از سوت پایان بازی به زمین آمد و به خانه جواد نکونام رفت و گفت و گوی جالبی با سرآشپز داشت. مربی استقلال برای خلق تصاویر جالب.

رابطه خوب بازیکنان استقلال با جواد نکونام باعث شد تا بدون توجه به مشکلات و کمبودهایی که در این تیم حتی با مصدومیت وجود دارد در طول فصل از حداکثر توان خود برای این تیم استفاده کنند و یکی از رموز موفقیت استقلال در فصل جاری است. فصل همدلی است و ارتباطات خوبی در داخل رختکن این تیم برقرار است.

2021653

مجله اخبار فوتبال داخلی