مراقب رئال مادرید باشید: خرید امباپه هوشمندانه نیست!

سر جیم رتکلیف، سهامدار جدید منچستریونایتد به رئال مادرید هشدار داد که ممکن است در جذب کیلیان امباپه اشتباه کرده باشد. او همچنین استراتژی نقل و انتقالات شیاطین سرخ برای سال های آینده را فاش کرد. سرمربی Ineos که دومین مرد ثروتمند بریتانیا است، گفته است که منچستریونایتد در آینده پول زیادی را برای ستاره های بزرگ خرج نخواهد کرد و این تله ای است که تیم لیگ برتری از سال 2013 در دست گرفته است.

رتکلیف آرزو دارد دوران شکوه سر الکس فرگوسن را در منچستریونایتد دوباره زنده کند (با رایان گیگز، دیوید بکهام، پل اسکولز و وین رونی به خدمت گرفته است). اما او اصرار دارد که راه موفقیت خود را نمی‌خرد و می‌خواهد موفقیت باشگاه به صورت ارگانیک و نه مصنوعی به دست بیاید و می‌گوید با ستاره‌هایی مانند کیلیان امباپه به خدمت نخواهد گرفت.

به گزارش مارکا، رتکلیف در پادکست باشگاه دوچرخه سواری گرینت توماس درباره مهاجم فرانسوی که 327 گل برای تیم ملی و تیم ملی به ثمر رساند و جام جهانی را به ثمر رساند، گفت: ترجیح می دهم کیلیان امباپه بعدی را به جای اینکه پول زیادی خرج کنم. موفقیت را بخر.” استخدام خرید امباپه خیلی باهوش نیست. همه می توانند درک کنند که یافتن امباپه، بلینگهام یا روی کین بعدی بسیار دشوارتر است.

آیا منچستریونایتد برای جذب جود بلینگهام تلاش خواهد کرد؟

سهامدار جدید در مورد جود بلینگهام، فوتبالیست انگلیسی که رئال مادرید بیش از 100 میلیون برای او پرداخت کرد، صحبت کرد و از سوال در مورد بلینگهام برای توضیح بیشتر سیاست خود استفاده کرد: “او فوتبالیست بزرگی است اما ما متمرکز هستیم این مشکل ما نیست. راه حل این است که پول زیادی را برای چند بازیکن بزرگ خرج نکنید.اگر به 10 سال گذشته نگاه کنید می بینید که باشگاه چندین بار این کار را انجام داده است. مکان های مناسب، مدیریت و سازماندهی باشگاه. بخش حیاتی اداره یک باشگاه فوتبال، خریدهای مناسب و یافتن بازیکنان جدید است.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی