مربیان و کادرفنی پرسپولیس و پیکان و دردسرهای متقابل



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار پرسپولیس و پیکان در شرایطی آغاز شد که مربیان دو تیم برخلاف تمام دیدارهای لیگ برتر با هم عکس یادگاری نگرفتند.
در روزی که یحیی گل محمدی سرمربی لوس بلانکوس محروم و غایب از زمین مسابقه بود، حمید مطهری دستیار او مدیریت بازیکنان را برعهده گرفت. با توجه به میزبانی پرسپولیس مقابل پیکان تصور می شد مانند تمام بازی های لیگ برتر نیمکت نشینان این تیم قبل از بازی به پیکان رفته و با آنها خوش و بش کنند.
اگرچه برخی از مربیان پرسپولیس که در گذشته با بازیکنان نیمکت نشین پیکان کار می کردند، در مسیر رسیدن به نیمکت خودشان از نیمکت پیکان گذشتند و با مجتبی حسینی و همکارانش خوش و بش کردند، اما افشین پیروانی سرپرست این تیم و حمید مطهری… سرمربی پرسپولیس به نیمکت پیکان نرفتند.
پیروانی و مطهری از قسمت خندق ورزشگاه آزادی به نیمکت خودشان رسیدند و از کنار نیمکت پیکان نگذشتند. در نهایت پس از برگزاری مراسم ابتدایی این دیدار به سمت نیمکت پیکان نرفتند تا عکاسان از مطهری به جای یحیی و مجتبی حسینی عکس نگیرند.
با این حال، به نظر می رسد در این زمینه، رنجشی بین دو طرف وجود دارد که ناشی از بازی است. در بازی پیکان و پرسپولیس در اواخر بازی جلال امیدیان سرمربی پیکان و حمید مطهری درگیری لفظی رخ داد که شاهد مصاحبه هایی در این باره بودیم. شاید دلیل اصلی رویارویی مطهری و یارانش با نیمکت پیکان همین موضوع بود.
این اتفاق در حالی رخ داد که با توجه به سابقه همکاری حسینی و گل محمدی در چند سال گذشته، به نظر می رسید در صورت حضور یحیی در زمین، شخصا به استقبال همکار سابق خود می رفت.


سرویس خبر شماره: 1822821 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 14:25 |
304 امتیاز خبر|

0نظرات

این دو نیمکت روی هم سایه انداخته اند

دیدار پرسپولیس و پیکان بدون عکس یادگاری از مربیان دو تیم آغاز شد.