مربی LFC عاشق “احساسات” رقابت من سیتی است – “ما باید احساس کنیم این بازی ها مهم هستند” – لیورپول اف سی

در چند سال اخیر شاهد چندین اتفاق ناخوشایند بین هواداران بوده‌ایم که آخرین جلسه در آنفیلد در ماه اکتبر با گرافیتی‌های توهین آمیز درباره هیلزبورو که در بخش خارج از خانه نوشته شده بود و ادعاهایی مبنی بر شعار دادن درباره فاجعه 1989 که در آن 97 هوادار جان باختند، مخدوش شد.

کلوپ متهم شد که قبل از برد دو ماه پیش، تنش‌ها را دامن می‌زند – و اخراج او کمکی به اهدافش نکرد – با اظهارنظرهای قبل از بازی درباره قدرت هزینه سیتی، اما لیندرز گفت که کادر مربیگری باید نگاه دورتری نسبت به آنچه داشته باشد. در سکوها و در زمین بازی اتفاق می افتد.

تشدید خصومت ها در خارج از زمین به سال 2018 بازمی گردد، زمانی که سرمربی تیم سیتی در بدو ورود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بطری ها و سایر اقلام مورد هدف قرار گرفت و از آن زمان، خشم بین دو دسته از هواداران وجود دارد.

برای ما غیرممکن است که کاملاً احساسی باشیم زیرا بازی برای آن خیلی سریع است.

لیورپول احتمالاً تیمی قدرتمندتر از همیشه در جام کارابائو را در برابر سیتی معرفی خواهد کرد زیرا آنها به دنبال حفظ قدرت خود در جامی هستند که در فوریه به دست آوردند.

ما می دانیم که بازی مقابل سیتی اهمیت دارد و با رقابت احساسات به وجود می آید و این خوب است.

این بسیار مثبت است که هر دو باشگاه در حال همکاری هستند. فران و بیلی بیانیه خوبی داشتند، واقعا واضح بود.

“البته. ورزش برتر احساس است. به لبه ها می رود. ورزش برتر، دیدن خطی است که می‌خواهید از آن عبور کنید، اما خودتان را نگه دارید.»

“آنهایی که احساسات خود را کنترل می کنند همیشه کسانی هستند که از همه دورتر می شوند. احساسات خود را کنترل کنید، اجازه ندهید احساسات شما را کنترل کنند. ما نمونه آن در تیم خود هستیم.»

در حالی که نه کاپیتان هلند ویرژیل فن دایک و نه ابراهیما کوناته، هر دو مدافع میانی، قرار نیست به میدان بروند، خط حمله آنها احتمالاً شامل صلاح و فیرمینو (که در جام جهانی حضور نداشتند) و داروین نونز (در مقابل اروگوئه حذف شد). مرحله گروهی).

https://www.thisisanfield.com/2022/12/lfc-coach-loves-emotion-of-man-city-rivalry-we-need-to-feel-these-games-matter/ منبع:

«اگر از یک طرف احساساتی باشم [of the pitch] توپ قبلاً در طرف دیگر یا پپ است [Guardiola] قبلاً چیزی را از نظر تاکتیکی تغییر داده است و ما باید برای مقابله با آن یا هر چیز دیگری آگاه باشیم.

ما به احساسات از سکوها نیاز داریم و باید احساس کنیم که این بازی ها اهمیت دارند. تنها مشکل احساسات زمانی است که هیچ احترامی وجود ندارد. سپس واقعاً سخت می شود.»

لیورپول، انگلیس - شنبه، 12 نوامبر 2022: مربی تیم اول تیم توسعه لیورپول، پپین لیندرز در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ساوتهمپتون در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

یورگن کلوپ، سرمربی تیم نیز در آن بازی به دلیل توهین به کمک داور که خطای برناردو سیلوا روی محمد صلاح را نشان نداد، از بازی اخراج شد.

سیتی همچنین مدعی شد سکه هایی به سمت کادر مربیگری آنها پرتاب شده است، اگرچه تحقیقات لیورپول نتوانست مدرکی پیدا کند و یکی از اتوبوس های آنها در هنگام ترک آنفیلد آسیب دید.

بیلی هوگان، مدیر اجرایی لیورپول و فران سوریانو، همتای خود در سیتی، نامه‌ای مشترک به هواداران نوشتند تا مسئولیت‌هایشان را در تلاش برای آرام کردن تنش‌ها به آنها یادآوری کنند و لیندرز معتقد است که این ایده خوبی بود.

پپ لیندرز، دستیار سرمربی لیورپول اصرار دارد که رقابت آنها با منچسترسیتی باید با احترام همراه باشد تا از جوشش مجدد احساسات جلوگیری کنند.