مرثیه جان تری; چگونه این بازیکن را از دست دادیم؟

بر اساس گزارش ها، به نظر می رسد رودیگر با رئال مادرید به توافق رسیده و انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو به زودی رنگ و بوی رسمی به خود می گیرد. دیوید آلابا تابستان گذشته به صورت رایگان استخدام شد و حالا قرار است همین اتفاق برای آنتونی رودیگر بیفتد. پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و بارسلونا نیز به عنوان دیگر مشتریان آنتونی رودیگر معرفی شده اند، اما به نظر می رسد رئال مادرید توپ را به طور کامل از آنها ربوده است.

جان تری اسطوره چلسی از جدایی آنتونیو رودیگر از این باشگاه ناراحت است.

با این حال، مدافع و اسطوره سابق چلسی از جدایی آنتونیو رودیگر بسیار ناراحت به نظر می رسد. جان تری در مقاله ای در اسکای اسپورت که خبر جدایی آنتونیو رودیگر از چلسی را پوشش می دهد، نوشت: چگونه این مرد را از دست دادیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی ما پیشنهادات زیادی برای او داشتیم و باشگاه تمام تلاش خود را برای حفظ رودیگر انجام داد، اما در هفته های اخیر او گفت. ما به این نتیجه رسیده ایم که دیگر نمی توانیم بجنگیم و در این شرایط ادامه دهیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدت هاست که شایعات زیادی در مورد آینده آنتونیو رودیگر به گوش می رسد، اما در عین حال اکثر گزارش ها حاکی از آن است که ستاره آلمانی با چلسی به توافق نرسیده و از این تیم جدا خواهد شد. با این حال، در هفته های اخیر گمانه زنی های زیادی وجود داشت و سرانجام توماس توخل به طور رسمی جدایی مدافع آلمانی را در پایان فصل تایید کرد.


سرویس خبر شماره: 1821390 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 19:25 |
1,283 امتیاز خبر|

0نظرات