مردم درباره من زیاد صحبت می کنند، اما من اینتر را ترک نمی کنم

لائوتارو که گل دوم اینتر را در پیروزی 3-1 دیشب مقابل اسپتسیا به ثمر رساند، گفت: “گمینه های مکرر در مورد آینده او وجود دارد.” من روی کارم متمرکز هستم و به حرف های برخی افراد خارج از تیم گوش نمی دهم. تمام تلاش من این است که روی خانواده ام تمرکز کنم، کسانی که من و اینتر را دوست دارند. ما توانستیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و اکنون اسکودتو را داریم. صحبت های زیادی در مورد من وجود دارد که دوست ندارم، زیرا من همیشه تمام تلاشم را برای اینتر انجام داده ام. این طبیعی است که وقتی روی نیمکت می نشینم ناراحت می شوم زیرا همیشه دوست دارم در زمین باشم.


سرویس خبر شماره: 1819933 |
27 تیر 1401 ساعت 4:35 بعد از ظهر |
1,068 |

1نظرات

لائوتارو:

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده لائوتارو مارتینز منتشر شده است. گفته می شود تیم هایی مانند اتلتیکو مادرید، تاتنهام، آرسنال و لیورپول علاقه مند به جذب ستاره آرژانتینی هستند، هرچند مدیر این بازیکن اخیرا هرگونه شایعه جدایی او از نراتزوری را تکذیب کرده است.

کامانو، مدیر برنامه لائوتارو مارتینز گفت: “او در اینتر خواهد ماند.” لائوتارو پنج ساله با اینتر قرارداد دارد، او احساس می کند بازیکن اینتر است. اینتر تیم قلب اوست. او احساس می کند که یک هوادار زمینی است. خانواده او نیز در میلان بسیار خوشحال هستند. با قاطعیت می توانم بگویم که احتمال جدایی لائوتارو از اینتر وجود ندارد. او برای موفقیت با این باشگاه اهمیت زیادی قائل است.

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان به شایعات جدایی نراتزوری پس از پیروزی خانگی شب گذشته تیمش مقابل اسپتسس، به شدت واکنش نشان داد.

مارتینز همچنین در مورد گل زیبای خود و اینکه آیا او آن را تصادفی به ثمر رساند یا خیر، با اسپتزیا صحبت کرد. سعی کردم جلوی مدافع قرار بگیرم و می دانستم که ارتفاع توپ کم است، بنابراین تنها راه برای گرفتن توپ همین بود و امیدوار بودم که دروازه بان دید کافی نداشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی