مرد بازی های بزرگ قرمزهای محبوب شمالی (عکس)


سرویس خبر شماره: 2021254
25 مه 1403 در 10:01 ق.ظ |
6.1 هزار |

5نقطه نظر

فداکاری در بازی 6 امتیازی;

کاپیتان نساجی در جریان برد تیمش مقابل استقلال خوزستان حرکت جالبی انجام داد.

مرد بازی های بزرگ قرمزهای محبوب شمالی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهرداد عبدی همیشه پیام آور خوشحالی نساجی مازندران بوده و در دیدارهای حساس و مهم همیشه در این تیم حضور داشته است. 11 عضو اصلی تیم او توانستند به طور موثر کار کنند.

در روزی که تیمش برای عبور از سد استقلال خوزستان به شدت به پیروزی در اهواز نیاز داشت تا امید بیشتری به بقای لیگ برتر داشته باشد، هافبک جنگنده و مازنی نساجی در هر نبردی در میانه میدان پیروز شد و به بازیکنان خلاق حریف اجازه نداد. موقعیت یابی زیادی داشته باشد.

پس از اینکه مهرداد عبدی در دیدار هفته بیستم لیگ برتر در پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل شمس آذر گل تعیین کننده و باشکوهی به ثمر رساند، در بازی هفته بیست و چهارم مقابل تراکتور قرار گرفت که توانست بار دیگر به پیروزی برسد. ، اما دوباره از جمعیت. اصلی رفت تا اینکه دیروز از سر گرفت و یک پیروزی دیگر به دست آورد.

2021737

شماره 6 نساجی که در دیدار صعودی خود به لیگ برتر و فینال جام حذفی گل های مهمی به ثمر رسانده بود، روز گذشته نیز این فرصت را پیدا کرد تا به درخواست محمدرضا گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی و در حین بازیافت توپ به استقلال خوزستان بزند. آزادی برای افزایش تعداد گل هایش تسلیم شد و برای او یک پنالتی گرفت تا گل سوم را به ثمر برساند.

مجله اخبار فوتبال داخلی