مرد رکوردها روی ابرها راه می رود (عکس)

میانگین بالای 2.5 امتیاز در هر بازی همه چیز را در مورد شمس آذر نشان می دهد.

شاگردان سعید زهیحی در شرایطی به امتیاز 70 رسیدند که با توجه به تعداد بازی ها، هیچ تیمی در هیچ رده ای از فوتبال ایران به این امتیاز نرسیده است. ملوان هر چند فصل گذشته با 71 امتیاز صعود کرد، اما دو بازی دیگر انجام داده بود و حالا ذقیحی و شاگردانش اولین تیمی هستند که در 32 بازی به 70 امتیاز رسیده اند.

سعید دخی در اولین تجربه سرمربیگری خود توانست رکوردهای بزرگی را در فوتبال ایران به ثبت برساند.

مرد رکوردها روی ابرها راه می رود (عکس)


سرویس خبر شماره: 1938205
28 اردیبهشت 1402 ساعت 12:31 |
12.4K |

0نقطه نظر

دقت و آینده ای روشن در پیش است

بدون شک سعید دخی نقش اول این اتفاقات مهم را برای شمس آذر بر عهده دارد. مهاجم و گلزن اسبق فوتبال ایران که پس از حضور در عرصه مدیریتی توانایی های خود را در مربیگری نیز نشان داده و قطعا یکی از مربیانی است که در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید.

1876732



مجله اخبار فوتبال داخلی

شمس آذر با وجود صعود زودهنگام به لیگ برتر، در بازی های اخیر ناکام نبوده و دیروز در آخرین بازی خود به دنبال پیروزی بود. برد مقابل آرمان گهر که نماینده قزوین را به امتیاز 70 رساند و او را صاحب کرد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صعود شمس آذر قزوین به لیگ برتر در فاصله چند هفته مانده به پایان مسابقات لیگ یک اتفاق خاص و غیرمنتظره ای بود که استان قزوین پیش از این تیم پله ای نداشت اما برای سعید ذقیحی برای اولین بار در تاریخ قزوینی این کار مهم را با تیم شهرش انجام داد.