مرد سابق چلسی آنچه را که از جواهر “درخشان” لیورپول در مقابل ویلا دید، دوست داشت

اندی تاونسند در جریان تساوی 3-3 مقابل استون ویلا دوشنبه شب از یکی از بازیکنان لیورپول تمجید کرد.

اگرچه نتیجه در شرایط کلی فصل قرمزها اهمیت چندانی ندارد، اما این یک سفر مهم به میدلندز برای جارل کوانسا بود، که اولین گل خود در لیگ برتر را با یک ضربه سر درخشان به ثمر رساند تا در اوایل نیمه دوم نتیجه را 3-1 کند.

هافبک سابق چلسی در صحبت با پرداکشنز لیگ برتر، عاشق تکنیکی بود که این بازیکن 21 ساله در تکان دادن توپ روی امیلینائو مارتینز نشان داد.

تاونسند گفت: لوکاس دیگن کاملاً بدون علامت، واکنش نشان می دهد. او جارل کوانسا را ​​آزاد می‌کند، اما پس از رسیدن به آنجا، به طرز شگفت‌انگیزی در هوا معلق است. او هر کاری که می تواند انجام می دهد تا آن را زیر میله نگه دارد و آن را کاملاً به گوشه دور هدایت کند. این یک ضربه سر درخشان است.»

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “حتی نمی دانم چگونه” – کلوپ در یک لحظه از تساوی لیورپول در ویلا گیج رفت

بیشتر بخوانید: (ویدئو) اشتیاق خالص: واکنش هاروی الیوت به گل برجسته Quansah لذت بخش است

گل کوانسا طبیعتاً بهترین لحظه از شب او در ویلا پارک بود، اما جدا از یک لحظه مشکوک در پیشبرد گل تساوی اولیه یوری تیلمانز، مدافع میانی لیورپول در مجموع بازی فوق العاده ای داشت.

طبق گزارش Sofascore، این بازیکن 21 ساله 66 پاس از 72 پاس خود (92 درصد) را انجام داد، سه توپ بلند موفق اجرا کرد، در 8 دوئل خود در 5 بازی پیروز شد و چهار دفع، چهار بلوک، سه تکل و دو قطع توپ انجام داد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

در حالی که می‌توان دیگن را به دلیل نقشش در گل سوم قرمزها مورد انتقاد قرار داد، مردی که با پیراهن شماره 78 هنوز هم ضربه سر خود را به دروازه میهمان هدایت کرد و با ضربات یک مهاجم وسط کارکشته تمام شد.

این بهترین راه برای کوانسا بود تا یک فصل اول بسیار باشکوه در سطح لیگ برتر را پشت سر بگذارد، و او اکنون یک پلتفرم قوی دارد که بتواند برای دوران پس از یورگن کلوپ در لیورپول بر روی آن بسازد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/13/townsend-praise-quansah-villa-liverpool/ منبع: