مرسون می گوید شکست برای LFC یا چلسی به معنای پایان امیدهای آنها در لیگ برتر است

بیشتر بخوانید: منتخب ترین ترکیب تیم لیورپول کلوپ در آستانه هزارمین بازی او به عنوان سرمربی

https://www.empireofthekop.com/2023/01/20/merson-liverpool-chelsea-preview/ منبع:

هر دو تیم در این فصل عمدتاً تحت تأثیر مصدومیت‌ها قرار گرفته‌اند، اما همچنان کیفیت زیادی در فردا در L4 به نمایش گذاشته خواهد شد.

هر دو طرف شروع‌های ناهماهنگی را تجربه کرده‌اند، اما فردا به دنبال کسب سه امتیاز بزرگ هستند تا نیم‌فصل دوم فصل خود را به بهترین شکل آغاز کنند.

پیروزی ما در وولوز در اوایل این هفته دقیقاً همان چیزی بود که پس از شکست تلخ آخر هفته گذشته مقابل برایتون به آن نیاز داشتیم و کلوپ بار دیگر به دنبال نمایشی قدرتمند از سوی خود خواهد بود.

لیورپول روز پیش از برایتون غافلگیر شد. من اشاره کردم که برایتون به هیچ وجه نمی‌توانست آن بازی را ببازد و آنها مستحق برد بودند. بازیکنان لیورپول که مقابل ولوز بازی کردند، قرار نیست شنبه بازی کنند. محمد صلاح مانند گذشته تعطیل نمی شود. آنها باید به بسته شدن و بردن توپ در بالای زمین بازگردند – آنها در حال حاضر اصلاً این کار را انجام نمی دهند.

ما می‌توانیم بفهمیم که چرا مرسون ممکن است برای تساوی به میدان رفته باشد، اما معتقدیم که با حمایت خانگی بازیکنان را تحت فشار قرار می‌دهد.

#قسمت 68 پادکست امپراتوری کاپ: پل ماچین از تلویزیون ردمن در مورد شایعات تصاحب قطر، معمای خط میانی… و موارد دیگر

پل مرسون معتقد است که بازنده دیدار فردا بین لیورپول و چلسی با وجود اینکه هر دو طرف در نیمه راه مانده اند، از رقابت برای جمع چهار تیم برتر خارج خواهد شد.

لیورپول باید در آنجا بماند و بازی‌ها را تا تیم‌هایی مانند آن بردارد [Diogo] جوتا و [Luis] دیاز برگشته آنها باید اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند و به موفقیت برسند. اختلاف زیادی بین این دو تیم وجود ندارد و فکر می کنم این بازی با تساوی به پایان برسد.»

“مقام نهم در برابر رتبه 10 – آیا این یک بازی بزرگ است؟ من تا آنجا پیش می روم که بگویم هرکسی در این مسابقه ببازد به طور کامل از رقابت های چهار تیم برتر لیگ برتر خارج شده است. بازیکن سابق آرسنال به Sportskeeda گفت (از طریق بررسی ورزش). “این یک بازی عظیم است. تیمی که در این بازی پیروز می‌شود، می‌تواند در حال دویدن باشد و واقعاً برای حضور در جمع چهار تیم برتر تلاش کند.

قرمزها در حال حاضر خود را در رده نهم جدول لیگ برتر می‌بینند و ده امتیاز کمتر از نیوکاسل در رده چهارم قرار دارند که آخرین جایگاه انتخابی لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داده است، در حالی که تیم گراهام پاتر از نظر امتیاز با قهرمان جام حذفی همتراز است اما از نظر تفاضل گل از آنها عقب است.

استفان باجستیچ، نابی کیتا و هاروی الیوت تنها چند مورد از هشت تغییر ایجاد شده برای جدال با تیم جولیان لوپتگی و آنها معتقدند که عملکرد چشمگیر آنها باید به این معنا باشد که جایگاه خود را در ترکیب اصلی فردا حفظ خواهند کرد.

“این یک بازی جالب خواهد بود. چلسی مصدوم شده است و فوتبال خوبی بازی نمی کند، اما اگر بتواند 20 دقیقه اول را پشت سر بگذارد، شانس دارد. کودی گاکپو تا کنون کمی مشکل داشته است – من نمی توانم بازیکنان هلند را به خاطر بیاورم که در چند سال گذشته به لیگ برتر بیایند و آن را پاره کنند. او به زمان نیاز دارد و شاید لازم باشد برای یک یا دو بازی از تیم بیرون بیاید.