مرفاوی: در حال حاضر بحث تمدید قرارداد مطرح نیست

سرمربی تیم ملی جوانان با ابراز تمایل برای ادامه کار در تیم ملی جوانان گفت: صد در صد برنامه های خودمان را داریم. اگر قرار باشد کار ادامه پیدا کند به طور کامل در اختیار فدراسیون قرار می دهیم و امیدوارم بتوانیم آنها را اجرا کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در رده های سنی پایه قرارداد مربیان مرحله به مرحله تمدید می شود و این امری طبیعی است زیرا در صورت عدم صعود، فعالیت تیم تا دور بعدی مسابقات متوقف می شود. و پیش بینی می شود پس از صعود مقتدرانه تیم ملی جوانان به مرحله نهایی جام ملت ها، قرارداد صمد مرفاوی از سوی فدراسیون فوتبال تمدید شود.


سرویس خبر شماره: 1844733
9 شهریور 1401 12:44 ب.ظ |
1.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

تیم جوانان با هدایت صمد مرفاوی عملکرد خوبی در دیدارهای مقدماتی جام ملت ها داشت و با سه برد مقابل تیم های قرقیزستان، برونئی و امارات به عنوان تیم اول راهی دور بعد شد.

مرفاوی: در حال حاضر بحث تمدید قرارداد مطرح نیست

مرحله نهایی جام ملت ها در سال 2023 با حضور 16 تیم در ازبکستان برگزار می شود و چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی این مسابقات راهی جام جهانی خواهند شد.

صمد مرفاوی در مورد تمدید قراردادش از سوی فدراسیون فوتبال می گوید: تا به حال در مورد چیزی صحبت نکرده ایم و باید دید مسئولان چه تصمیمی خواهند گرفت. فدراسیون فوتبال از همه چیز مبرا است.