مرگ قهرمان جهان با شلیک گلوله به سر

حرفه ورزشی و تمایزات خورخه بیستروس
بیستروس یک پلیس اسپانیایی بود. او در کنار این کار به عنوان ورزشکار تیراندازی با تپانچه مشغول به کار بود. وی در سال 2017 موفق به کسب مدال طلای این رشته شد. بیستروس سه بار قهرمان مسابقات تیراندازی اروپا شد و 17 بار مدال طلای مسابقات کشوری کشورش را کسب کرد.

آنچه مرگ بیستروس را بحث برانگیز کرد این بود که جسد او روز دوشنبه در پایتخت اسپانیا با شلیک گلوله به سر پیدا شد. پلیس اسپانیا می گوید جسد مرد مسلح را در حالی که در ماشینش نشسته بود پیدا کرد و به سرش شلیک شد. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و یک روز بعد فوت کرد.

1790574

فدراسیون تیراندازی اسپانیا به همین مناسبت بیانیه ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: “از دست دادن خورخه بیستروس برای ما ضایعه بزرگی است. او مردی قابل احترام بود و هواداران زیادی هم در ورزش و هم در زندگی شخصی خود داشت. بیستروس یکی از پرافتخارترین تیراندازان این فدراسیون بود و یک ماه و یک ماه به طول انجامید. نیمه او در مسابقات قهرمانی جهان در پاتایا به عنوان بخشی از تیم تیراندازی اسپانیا شرکت کرد و مقام پنجم را کسب کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1864237
21 ژانویه 1401 @ 19:50
2.9 هزار |

0نقطه نظر

جسد خورخه بیستروس قهرمان جهان در تیراندازی با تپانچه پس از اصابت گلوله به سر در مادرید پیدا شد.

مرگ قهرمان جهان با شلیک گلوله به سر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرگ خورخه بایستروس، تیرانداز اسپانیایی صاحب عنوان قهرمانی جهان در تیراندازی با تپانچه، این کشور را شوکه کرد. فدراسیون تیراندازی اسپانیا خبر درگذشت وی در مادرید را تایید کرد.

مارکا به نقل از منابع خود در پلیس مادرید ادعا می کند که فرضیه اول این است که بیستروس خودکشی کرده است. این تیرانداز اسپانیایی یک همسر و دو فرزند دارد.