مسابقه فیفا درباره سرمربی جنجالی فینال جام جهانی

حضور گوکچه در جشن قهرمانی که با واکنش لیونل مسی همراه بود مورد انتقاد شدید کاربران و فوتبالدوستان قرار گرفت و حتی فیلم هایی در این رابطه منتشر شد که نشان می داد بازیکنان به طرز عجیبی مجبور به عکس گرفتن با این فرد شده اند.

1784133

فیفا اعلام کرده است که تحقیقاتی را درباره علت حضور نصرت گوکچه سرآشپز معروف ترکیه در فینال جام جهانی انجام داده است.

مسابقه فیفا درباره سرمربی جنجالی فینال جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1860710
ژانویه 02, 1401 در 00:04
7.1 هزار |

2نقطه نظر

دسترسی نصرت به زمین غیرقانونی بود

فیفا جدول زمانی مشخصی برای تحقیقات خود ارائه نکرده است، اما انتظار می رود نتایج در نهایت به اطلاع عموم برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گوکچه یک سرآشپز ترک با نام مستعار Salt Bae است که به دلیل روش عجیب و غریب و منحصربفرد خود در نمک پاشیدن روی استیک در رستوران های خود به شهرت رسید. اگرچه هیچ رابطه رسمی بین سالت بائه و جیانی اینفانتینو وجود ندارد، رئیس فیفا در حال از یکی از رستوران های گوکچه دیده شد.

به گزارش “ورزه سه”، حاشیه فینال جام جهانی همچنان ادامه دارد. یکی از اتفاقات پیرامون قهرمانی آرژانتین، حضور صاحب رستوران معروف Salt Bae با نام واقعی نصرت گوکچه در جشن قهرمانی آلبی سلسته بود.

در عکس های منتشر شده گوکچه در حالی که جام قهرمانی را در دست دارد و در حال بوسیدن آن است با بازیکنان آلبی سلسته عکس یادگاری می گیرد. پس از افزایش انتقادات، فیفا فاش کرد که دسترسی گوکچه به زمین مجاز نیست و تنها برندگان جام جهانی مجاز به لمس جام هستند.

سخنگوی فیفا به اسکای اسپورت نیوز گفت: فیفا با بررسی های انجام شده متوجه شد که پس از مراسم اختتامیه جام جهانی در ورزشگاه لوسیل، افراد خاصی چگونه و به چه شکلی دسترسی غیرقانونی به این زمین داشته اند. اقدامات داخلی مناسبی نیز در این زمینه انجام خواهد شد.

1784132