مستعمره حسینی در مسجد سلیمان!

جدال هفته چهارم استقلال و نفت MIS با تساوی بدون گل به پایان رسید اما بدون شک حسینی کاپیتان استقلال ستاره بی چون و چرای آبی ها در این بازی بود.

مستعمره حسینی در مسجد سلیمان!

حسینی در این بازی کرنر ارسالی بازیکنان نفت را با اشتباه وحشتناک خود به درون دروازه خود فرستاد تا یکی از بدترین شب های حسینی باشد.


سرویس خبر شماره: 1841276
سپتامبر 09, 1401 در 00:45
766

0نقطه نظر

رقابت های این فصل حسینی، بیرانوند و فراز در خط دروازه 3 تیم بزرگ لیگ برتری علاوه بر جذابیت مسابقات، سطح رقابت این دو را بیش از پیش افزایش داده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فصل گذشته با وجود اینکه لس بلوز در این ورزشگاه پیروز شد، حسینی نقش خاصی در آن برد نداشت زیرا حملات نفتی ها تاثیرگذار نبود.

دو فصل پیش یکی از بدترین خاطرات سیدحسین حسینی در همین ورزشگاه بود و پس از هفته ها نیمکت نشینی در این ورزشگاه به همراه نظر محمود فکری بازی کرد. مبارزه ای که نتیجه خوبی برای آبی ها نداشت و سرنوشت خوبی برای حسینی به همراه نداشت.

امشب اما شرایط برای حسینی کاملا متفاوت بود. او با 3 سیو دیدنی دروازه خود را بسته نگه داشت و به سختی توانست دومین کلین شیت خود در فصل را جشن بگیرد. حسینی با واکنش های امشب خود به نوعی مانع شکست استقلال شد تا کاپیتان آبی ها با ورزشگاهی که روزگاری او را تا مرز نابودی می برد تسویه حساب کند.