مسلم – قطعی؛ هلند به مصاف یکی از این دو تیم می رود


سرویس خبر شماره: 1814173 |
16 اسفند 1400 ساعت 14:42 |
4,098 |

0نظرات

بارسا شانسی نداره

رئال و دورتموند می خواهند هلند یک فصل دیگر بماند و در تابستان 2023 به مادرید برود، اما سیتی در تابستان هلند را می خواهد و باعث می شود رئال مادرید از ایده قبلی خود دور شود. سران باشگاه مادریدی قصد دارند امباپه و هلند را همزمان به خدمت بگیرند. انتقال امباپه را باید کامل دانست و باید دید در مورد هلند به کجا خواهند رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اتلتیک امروز با اطمینان تصمیم نهایی برای هلند را اعلام کرد که در نهایت به سیتی یا رئال مادرید خواهد رفت.

امروز دیوید اورنشتاین، روزنامه نگار مجله معتبر اتلتیک، این ادعا را تکرار کرد و در صفحه توئیتر خود نوشت که هلند در هفته های آینده تصمیم نهایی خود را به دورتموند اطلاع خواهد داد. بعید است که او بماند و در نهایت به رئال مادرید یا منچسترسیتی برود. در واقع بارسا شانسی برای جذب هلند ندارد.

اظهارات لاپورتا برای هواداران بارسلونا که مشتاقانه اخبار هلند را دنبال می کردند مانند آب سردی بود. به گزارش مارکا، همانطور که از قبل مشخص بود رئال مادرید در بهترین موقعیت برای جذب هلند قرار دارد و پس از آن منچسترسیتی شانس بیشتری دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند روز پیش مشخص شد که جوردی کرایف و ژاوی برای دیدار با ارلینگ هالند و انتقال ستاره نروژی به بارسلونا برای فصل آینده به مونیخ سفر می کنند. ژاوی دیروز در کنفرانس مطبوعاتی تلویحاً این خبر را تایید کرد و از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد، اما خوان لاپورتا، رئیس باشگاه مدعی شد که هیچ مذاکره ای بین بلوگرانا و هلند صورت نگرفته است و اگر بخواهد با دورتموند صحبت خواهد کرد. خودش