مسیو، صدقه اشک های او و مورایس!

ایراهیم اشکش سرمربی جوان تیم نفت مسجد سلیمان ضمن تبریک این برد به باشگاه سپاهان اصفهان برای این تیم در دو بازی باقی مانده آرزوی موفقیت کرد و به موریس گفت:امیدوارم تلاش های شما در پایان فصل به ثمر بنشیند و با کسب عنوان قهرمانی، هواداران خود را خوشحال کنید.

نفت مسجد سلیمان روز گذشته در دیدار حساس هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید بهنام این شهر به مصاف سپاهان اصفهان رفت.

اشکش در آخرین قسمت گفتگوی خود با سرمربی سپاهان گفت:ما در این بازی به سه امتیاز نیاز داشتیم، اما شما کمتر اشتباه کردید و پیروز شدید چون مستحق آن بودید، اما هر دو امیدواریم که آینده در لیگ باقی بماند و امید شما برای قهرمانی همچنان زنده است، بنابراین امیدوارم روزهای خوبی باشد. بیا و مردم دوست داشتنی مسجد سلیمان و اصفهان را که همیشه مظلوم بوده اند، چون از شهر آمده اند، ببر.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس از این دیدار و پس از نشست خبری ژوزه مورایس، ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجد سلیمان با وی دیدار و در راهروی منتهی به همایش ورزشگاه شهید بهنام محمدی با وی گفتگو کرد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان بازی در گفتگو با خوزه مورائیس برای سپاهان برای قهرمانی آرزوی موفقیت کرد.

مسیو، صدقه اشک های او و مورایس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و سپاهان اصفهان با نتیجه 2 بر صفر گلدن پوشان، ابراهیم اشکش برای خوزه مورائیس سرمربی سپاهان و تیمش آرزوی موفقیت کرد.


سرویس خبر شماره: 1935798
16 مه 1402 در 09:54 ب.ظ
1.1 هزار |

0نقطه نظر

با آرزوی قهرمانی برای سپاهان