مسی: این جام هم متعلق به دیگوست

مسی در نوشته احساسی خود تلاش کرد مسیری را که او و آرژانتین برای رسیدن به جام طلایی طی کردند را یادآوری کند. او همچنین به کسانی اشاره کرد که دیگر در جمع ما نیستند و نمی توانند این جام را ببرند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که چهل و هشت ساعت از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 می گذرد، مردم این کشور همچنان به جشن و پایکوبی این افتخار بزرگ ادامه می دهند.

این جامی که ما به دست آورده ایم نیز برای همه کسانی است که در جام جهانی بازی کرده اند اما نتوانسته اند به آن برسند. به عنوان مثال در جام جهانی 2014 که همه بازیکنان آرژانتین مستحق این جام بودند، زیرا آنها مانند امسال به فینال رسیدند. همه آنها به اندازه من سخت کار کردند و خواهان کسب جام بودند. ما حتی با آن نتیجه لعنتی مستحق برد بودیم.


سرویس خبر شماره: 1860414
29 دسامبر 1401 در 09:51 ب.ظ
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پست اینستاگرامی تاثیرگذار کاپیتان آرژانتین

این جام نیز برای دیگو است که ما را از آسمان تشویق کرد. همچنین برای همه کسانی که بدون توجه به نتیجه تیم همیشه از تیم ملی حمایت کرده اند. آنهایی که دیده اند حتی وقتی همه چیز آنطور که ما می خواهیم پیش نمی رود، با شور و اشتیاق و با تمام وجود برای این پیراهن بازی می کنیم.

لیونل مسی در این پست اینستاگرامی نوشت: تقریبا 30 سال طول کشید تا گراندولی (اولین باشگاه لیونل مسی) قهرمان جام جهانی قطر شود. در طول این سه دهه، فوتبال به من شادی و البته درد زیادی داده است. قهرمانی در جام جهانی همیشه آرزوی من بوده است. من هرگز نمی خواستم تلاش برای رسیدن به این رویا را متوقف کنم، حتی اگر می دانستم ممکن است هرگز به آن برسم.

لیونل مسی با انتشار متنی احساسی در اینستاگرامش به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی واکنش نشان داد و گفت: این جام هم مال دیگوست.

مسی: این جام هم متعلق به دیگوست

لیونل مسی کاپیتان و ستاره اصلی آرژانتین پست های متعددی از قهرمانی در ورزشگاه لوسیل در اینستاگرام خود منتشر کرد که یکی از آنها رکورد واکنش های تاریخ اینستاگرام را شکست. اما آخرین پست اینستاگرامی لئو مسی که دقایقی پیش توسط وی منتشر شد، گفتگوی صمیمانه و صمیمانه او با هوادارانش است. واکنشی احساسی که این پست را از دیگر پست های اینستاگرامی او پس از قهرمانی در جام جهانی متمایز می کند.

و البته این جام متعلق به این قشر زیباست، از همه بازیکنان گرفته تا کادر فنی و همه کسانی که شبانه روز در تیم ملی کار کردند بدون اینکه کسی آنها را بشناسد تا کار آسان تری پیش روی ما باشد.

شکست و درس گرفتن از شکست همیشه بخشی از سفر است. موفقیت بدون شکست ممکن نیست. از صمیم قلب از شما بسیار سپاسگزارم. به آرژانتین!



مجله اخبار فوتبال خارجی