مسی در آستانه جام جهانی در سطح مارادونا نخواهد بود


سرویس خبر شماره: 1853532
23 نوامبر 1401 در 05:07 ب.ظ |
6.8K |

3نقطه نظر

امسال باید سال مسی باشد

ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مانند دیگو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد و خاطرنشان می کند که تا زمانی که مسی قهرمان جام جهانی نشده است، نباید خود را با مارادونا مقایسه کند.

مسی در آستانه جام جهانی در سطح مارادونا نخواهد بود

در این رابطه، پاسکوشی به رادیو سانتافه گفت:“من به این تیم ملی خوشبین هستم و من را به یاد تیم 1986 می اندازد. لیونل اسکالونی مربی بسیار خوب و دوستانه ای است و علیرغم انتقادهای زیادی که در ابتدا به او وارد شد، توانست تیمی برنده تشکیل دهد. کارلوس بیلاردو قبل از جام جهانی 1986 خیلی انتقاد می کرد، اما می دانست چگونه با قهرمانی به انتقادات پاسخ دهد اسکالونی مثل بیلیارد است و من به اروپایی ها می گویم که جام به آمریکای جنوبی می آید و ما قهرمان می شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پدرو پابلو پاسکوچی یکی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 1986 مکزیک بود و توانست با این تیم عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در جام جهانی از مارادونا یاد می شود. مارادونا کاپیتان و ستاره اصلی آرژانتین بود و به نوعی این تیم را قهرمان کرد. آرژانتین دیگر نمی توانست قهرمان جهان شود اما حالا در کنار لیونل مسی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی 2022 هستند.

پاسکوشی ادامه داد:این جام جهانی باید جام جهانی مسی باشد. او می تواند مانند مارادونا در سال 1986 کار کند. من فکر می کنم تا زمانی که مسی جام جهانی را نبرد، او نباید با مارادونا مقایسه شود. 2022 می تواند سال آرژانتین و مسی باشد. اگر دیگو زنده بود، به مسی می‌گفتم، پسر، تو می‌توانی آرژانتین را مثل من قهرمان کنی و لطفاً من را ناامید نکن، “مسی باید شخصیت واقعی خود را در این جام جهانی نشان دهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی