مسی نه تمدید می کند و نه به بارسا بازمی گردد!

در میان گزارش های متناقض در مورد آینده لیونل مسی، جرارد رومرو مدعی شده است که به تمدید قراردادش با پی اس جی نزدیک نیست.

مسی نه تمدید می کند و نه به بارسا بازمی گردد!

ادعای رومرو در حالی مطرح می شود که روزنامه اکیپ پیشتر اعلام کرده بود مسی حتی قبل از شروع جام جهانی قطر با پی اس جی بر سر تمدید قراردادش به توافق شفاهی رسیده و تنها چیزی که باقی مانده اعلام رسمی این توافق است. این تیم اعلام کرد قبل از شروع مسابقات قطر دو تیم تصمیم گرفتند پس از پایان جام جهانی قرارداد خود را با رسانه ها تمدید کنند و تا آن زمان از صحبت با رسانه ها خودداری کنند.

1794568


سرویس خبر شماره: 1866434
03 فوریه 1401 @ 23:11 |
68.2K |

21نقطه نظر

جرارد رومرو تایید می کند

مسی در تابستان 2021 بارسلونا را ترک کرد. دلیل جدایی او ناتوانی بارسلونا غرق در مشکلات اقتصادی در تمدید قرارداد ستاره گران قیمت بود. لاپورتا رئیس بارسلونا همچنان از تصمیم خود برای تمدید نکردن مسی دفاع می کند و مدعی است که بهترین تصمیم ممکن را برای نجات باشگاه گرفته است. اما در ماه های اخیر او بارها به هواداران بارسا گفته است که برنامه باشگاه کاتالانی مذاکره با مسی برای فراهم کردن شرایط بازگشت اسطوره آرژانتینی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود انتشار اخبار متعدد در مورد تمدید قریب الوقوع قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن، جرارد رومرو یکی از خبرنگاران مشهور ورزشی اروپا امروز مدعی شد که به تمدید قراردادش با پاریسی ها نزدیک نیست.

این تنها خبر در مورد آینده باشگاهی مسی پس از پایان جام جهانی نیست. ادعای دیگر پیشنهاد نجومی باشگاه الهلال عربستان به کاپیتان آرژانتینی بود. بر اساس این ادعا، پس از انتقال کریستیانو رونالدو، الهلال با پیشنهاد 300 میلیون یورویی به لئو مسی آمد. امروز فابریزیو رومانو، دیگر روزنامه نگار مشهور اروپایی نیز در توئیتی اعلام کرد که این پیشنهاد الهلال بر اساس دروغ بوده و لئو در آستانه تمدید قرارداد خود با پی اس جی است.

رومرو اما مدعی است که مسی و پی اس جی هنوز به توافق نرسیده اند و نمی توان او را نزدیک به تمدید قرارداد با پاریسی ها دانست. جرارد رومرو البته می گوید که گزارش او به معنای بازگشت مسی تابستان آینده به بارسا نیست.

1794569