مسی 2 اولین مدعی قهرمانی جام جهانی را معرفی کرد

مسی درباره شانس آرژانتین برای قهرمانی صحبت کرد.حالا بازی مقابل هر تیمی سخت است. مهم نیست حریف شما اهل کدام قاره است. برای پیروزی باید سخت تلاش کنید. در مرحله مقدماتی بازی های وحشتناک و سختی داشتیم اما همه چیز خوب پیش رفت. ما شانس زیادی برای بازی مقابل تیم های اروپایی نداشته ایم و مطمئنم اروپایی ها از بازی مقابل تیم های آمریکای جنوبی راضی نخواهند بود. به نظر من فرانسه شانس اول قهرمانی است. اگرچه آنها چند بازیکن خوب خود را به دلیل مصدومیت از دست داده اند، اما هنوز تیم بزرگی دارند. دشان سال ها با این تیم کار کرده است. برزیل هم شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت. آنها ستاره ای مانند نیمار دارند. نمی توانم خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنم. بدشانس بودیم که لوس سلسو را به دلیل مصدومیت از دست دادیم زیرا او بازیکن مهمی برای ما بود. بازی به بازی پیش می‌رویم و ببینیم چه می‌شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، آرژانتین در جام جهانی با مکزیک، لهستان و عربستان هم گروه است و می توان گفت یکی از شانس های اصلی قهرمانی در این رقابت ها است، اما نظر لیونل مسی متفاوت است.

مسی درباره شرایط آرژانتین در آستانه جام جهانی 2022 و همکاری اش با لیونل اسکالونی گفت:“اسکالونی مربی بسیار دوست داشتنی است. او علاوه بر داشتن توانایی های فنی عالی، نحوه برقراری ارتباط با بازیکنان و مدیریت تیم را نیز می داند. او این تیم موفق را تشکیل داده و این احساس را به بازیکنان منتقل کرده است که همه برای او مهم هستند.” اسکالونی به او و ایده هایش اعتقاد دارد و این خیلی مهم است. ما این تیم خوب را مدیون او هستیم. اسکالونی بسیار ساده و واقع بین است. او سال ها در تیم ملی حضور داشت و می داند که ملی بودن یعنی چه بازیکن.

لیونل مسی برخلاف بسیاری از کارشناسان، تیم ملی آرژانتین را مدعی جام جهانی نمی داند و می گوید فرانسه و برزیل بهترین شانس ها را دارند.

مسی 2 اولین مدعی قهرمانی جام جهانی را معرفی کرد

مسی در گفت و گو با خورخه والدانو در برنامه یونیورسو والدانو به جام جهانی 2010 اشاره کرد و زیر نظر دیگو مارادونا کار کرد و گفت.ما روزهای خوبی را با مارادونا سپری کردیم و کار با او فوق العاده بود. ما در جام جهانی 2010 حذف شدیم، اما خاطرات خوبی از کار با مارادونا داشتم و همه چیز با او خوب پیش رفت. تیم ملی با او بود و متأسفانه نتوانستیم از پس آن بربیاییم.”


سرویس خبر شماره: 1853691
24 نوامبر 1401 ساعت 4:50 ب.ظ
11.3 هزار |

9نقطه نظر

آرژانتین متقاضی درجه یک نیست!