مس رفسنجان همچنان مخالف تحریم است

مسئول رسانه ای تیم فوتبال مس رفسنجان از رسانه ها خواست به انصراف تیمش احترام بگذارند.

مس رفسنجان همچنان مخالف تحریم است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اخبار و شایعات پیرامون دیدار استقلال و مس رفسنجان که با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی به پایان رسید همچنان ادامه دارد. در پایان نیمه اول این بازی محمد ربیعی به دلیل نگرفتن پنالتی یزدانی روی شیمبا به داور اعتراض کرد و از طرفی ساپینتو احساس کرد که داور n ضربه توپ به شاهین توکلی پنالتی اعلام نشده است.
این اتفاقات حتی پس از پایان بازی نیز ادامه داشت و بهنام مددی، مسئول رسانه ای تیم فوتبال مس در واکنش به ادعای استقلالی ها، نماینده رفسنجان را بازنده این دیدار می داند.
او در گفتگو با “مجله اخبار فوتبال” درباره این بازی صحبت های خود را اینگونه آغاز می کند:وی ادامه داد: در 48 ساعتی که از بازی ما با استقلال می گذرد، حال و هوا برگشته است انگار که استقلال قربانی قضاوت داوری شده است، البته امیر عرب براقی یکی از بهترین داوران ایران است و آقای ربیعی بعد از بازی به آن اشاره کردند. به صحنه برخورد توپ به دست شاهین توکلی اشارات فراوانی شده است.بازیکن ما انصافا گفت که توپ به صورت من و دست من همزمان برخورد کرد.برای برخی از دوستان بحث شد و در مورد حق ربوده شده استقلال صحبت می کنند. همان کارشناسانی که برخورد با شاهین توکلی را مجازات می‌دانند، در سایت شما و سایر برنامه‌های ورزشی هم خطای سیاوش یزدانی در پریرا را جریمه کرده‌اند.
مسئول رسانه مس رفسنجان ادامه داد:البته فکر می کنیم فراز امامعلی و مهدی محبی در محوطه جریمه استقلال با خطا مواجه شدند، اما اکثر کارشناسان درباره این دو صحنه نظرات متناقضی دادند. ما احترام می گذاریم، اما در مورد شیمبا، اکثر کارشناسان بر این عقیده بودند که این اشتباه پنالتی هم بوده است.
مدی سپس با اشاره به قضاوت داوران برای مس رفسنجان افزود:“ما در این فصل رهبر تیم های ضعیف هستیم. این چیزی است که همه می دانند. این موضوع در برنامه های ورزشی رادیو و تلویزیون برجسته شده است. ما تاکنون 4 گل دریافت کرده ایم که شامل آفساید و پنالتی می شود که باید می شد. قبل از پنالتی اعلام آفساید کرد. در این دو بازی اگر خطا نبود تیم ما 4 امتیاز بیشتر داشت، علاوه بر این در بازی های دیگر شکست خوردیم و مثلا دو پنالتی مقابل گل گهر گرفته نشد. در بازی مقابل سپاهان هیچکس نمی تواند سلامت گل جفرسون باهیا را زیر سوال ببرد. سه تیم برتر.”
مس رفسنجان مدیر رسانه ای تیم فوتبال در پایان سخنان خود با اشاره به ادعای استقلالی ها گفت:“با همه اینها در این فضا سعی کردیم فقط کار خودمان را انجام دهیم. از نظر فنی مس رفسنجان بازی بسیار خوبی مقابل تیم بزرگ، قدرتمند و با استعداد استقلال داشت و این تحسین همه را برانگیخت. اگر بخواهیم بحث را به این معنا ادامه دهیم که استقلال مس به دلیل نگرفتن پنالتی از سوی داور شکست نخورد، به نظر من دور از انصاف است.چون تیم ما چندین بار در مسابقات مختلف این شرایط را تجربه کرده است و هیچ تیمی نمی تواند. ادعا می کنند که در لیگ گذشته بیشتر از مس رفسنجان ضرر داوری داشته است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1862355
11 ژانویه 1401 @ 5:14 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

مدی: ما رهبر تیم های مظلوم هستیم.