مشکلات منچستریونایتد تمام نشده است! / مشکلات رنگی شیاطین سرخ / رونالدو به تمرینات پیوست؟

این بزرگترین حماسه نقل و انتقالات تابستانی است. رونالدو به یونایتد گفت که می‌خواهد باشگاه را ترک کند زیرا احساس می‌کرد نمی‌تواند برای بزرگ‌ترین جام‌ها در اولدترافورد رقابت کند. این بازیکن 37 ساله پس از غیبت در سه هفته قبل، از جمله کل تور تایلند و استرالیا، اولین بازی خود در کارینگتون را روز سه شنبه انجام داد.

مشکلات منچستریونایتد تمام نشده است!  / ترکیب تیم مقابل برایتون چگونه خواهد بود؟

اگر همه چیز طبق برنامه تاناخ پیش نرود، یونایتد چگونه صف آرایی خواهد کرد؟

در دنیای رویایی تنهاچ، او موفق می شود رونالدو را متقاعد کند که در باشگاه بماند و همچنین خرید دی یونگ و آنتونی را تضمین می کند. هر سه احتمالاً در ترکیب اصلی او حضور خواهند داشت: دی یونگ تقویت کننده هافبک، آنتونی که در جناح راست وارد می شود و رونالدو در جلو به دنبال اضافه کردن به 24 گل خود در فصل گذشته است.

همانطور که رونالدو می خواهد، یونایتد در تلاش است تا فرنکی دی یونگ را متقاعد کند که به اولدترافورد بیاید. هافبک هلندی یکی از اولویت های تنهاچ در نقل و انتقالات تابستانی است و زمانی که این دو در آژاکس حضور داشتند، جواهری در تاج و تخت تنهاچ بود. دی یونگ اکنون در بارسلونا است و باشگاهش به صراحت اعلام کرده است که می خواهد او را بفروشد تا جایی در صورتحساب دستمزد خود برای خریدهای جدید از جمله روبرت لواندوفسکی و رافینیا ایجاد کند.

مشکلات منچستریونایتد تمام نشده است!  / ترکیب تیم مقابل برایتون چگونه خواهد بود؟

اگر همه چیز طبق برنامه تنهاخ پیش برود، چگونه یونایتد می تواند صف آرایی کند؟

یونایتد با مبلغ 63 میلیون پوند برای این بازیکن 25 ساله موافقت کرده است، اما مشکل مربوط به خود دی یونگ است که علاقه ای به انتقال ندارد. بخشی از دلیل این است که بارسا هنوز 17 میلیون پوند به او بدهکار است که یونایتد آنها را مجبور خواهد کرد تا با او تسویه حساب کنند. شیاطین سرخ از تعقیب دی یونگ دست برنمی دارند، هرچند باید منتظر شروع فصل جدید باشند. تنهاچ گفت که این هافبک در برنامه های او نقش اساسی دارد، بنابراین سران یونایتد، ریچارد آرنولد و جان مورتاگ، تمام تلاش خود را برای تکمیل قرارداد انجام خواهند داد.

آژاکس همچنان به افزایش قیمت آنتونی ادامه می دهد

در پنجره نقل و انتقالات هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفت. منچستریونایتد تاکنون سه بازیکن جدید اضافه کرده است: تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز. اما او در تلاش است تا روی اهداف دیگر به توافق برسد و کریستیانو رونالدو پایش را در کفش گذاشته و مصرانه خواستار ترک باشگاه است.

بعید به نظر می رسد که خرید جدیدی در خط دفاعی وجود داشته باشد، که تنها منطقه ای است که تنهاچ می تواند با اطمینان پیش از فصل جدید برنامه ریزی کند. دیوید دخیا دوازدهمین فصل خود را برای یونایتد وارد می کند، در حالی که انتظار می رود دیگو دالو و هری مگوایر به ترتیب پست های دفاع راست و دفاع میانی خود را حفظ کنند. البته در جایگاه مگوایر تردیدهایی وجود دارد و او در فصل گذشته چندین نمایش ضعیف داشت اما او همیشه زیر نظر تنهاخ کاپیتان تیم خواهد بود.

ساده به نظر می رسد. احتمال حضور دی یونگ، آنتونی و رونالدو در بازی مقابل برایتون در حال حاضر رویایی غیرقابل تحقق به نظر می رسد. بدون آنها، یونایتد بدون شک ضعیف تر به نظر می رسد. عمدتاً به این دلیل که آنها با بازیکنانی ادامه خواهند داد که در بدترین رتبه تیم در فصل گذشته نقش داشتند. در خط میانی، اسکات مک تومینی باید با وجود ورود کریستین اریکسن به همکاری خود با فرد ادامه دهد. ملی پوش دانمارکی که قراردادی سه ساله در اولدترافورد امضا کرد، در اولین بازی غیررسمی خود در بازی دوستانه پشت درهای بسته مقابل رکهام در روز چهارشنبه گلزنی کرد، اما به سختی می توان جایگاهی را در ترکیب اصلی برای او دید زیرا: مانند فرناندز، این یک گزینه در خط میانی است، این یک گزینه هجومی است.

در خط حمله، آنتونی مارسیال تحت هدایت اریک تنهاخ احیا شد و در چهار بازی در پیش فصل سه گل به ثمر رساند، اما این بازیکن فرانسوی نمی تواند روند گلزنی رونالدو را در طول فصل تکرار کند. جای تعجب نیست که یونایتد در صورت جدایی فوق ستاره پرتغالی خود به دنبال جذب تعدادی مهاجم خواهد بود و بنجامین چسکو از ردبول سالزبورگ و ویکتور اوسیمان از ناپولی در رادار آنها هستند. بدون آنتونی در بال، برای مارکوس راشفورد مهلت وجود خواهد داشت. یکی دیگر از بازیکنانی که در فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشت و مشتاق است ارزش خود را ثابت کند.

چلسی، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و حتی باشگاه سابق او رئال مادرید همگی از جذب برنده پنجمین توپ طلا خودداری کرده اند. برای یونایتد که می خواهد او را حفظ کند خوب است، اما اگر رونالدو بماند، منچستر با یک فوق ستاره بدبخت روبرو خواهد شد.

تنهاخ قبلاً لیساندرو مارتینز را از باشگاه سابق خود آژاکس به خدمت گرفته است اما همچنین مشتاق است تا بازیکن دیگر آژاکس به نام آنتونی وینگر برزیلی را به اولدترافورد بیاورد. مشکل اینجاست که قهرمان اردیویسه هلند اصرار دارد که این بازیکن 22 ساله که فصل گذشته 12 گل و 10 پاس گل در تمام رقابت ها به ثمر رساند، فروشی نیست. برای تاکید بر این موضوع، آژاکس قیمت آنتونی را از 68 میلیون پوند به 84 میلیون پوند افزایش داد. این بدان معناست که یونایتد باید او را به دومین خرید گران قیمت تاریخ خود پس از پل پوگبا تبدیل کند. این یک ضربه برای تنهاچ است که هنوز خط حمله خود را آنطور که باید توسعه نداده است. نمایندگان این وینگر اوایل ماه جاری برای مذاکره با مقامات یونایتد وارد منچستر شدند، اما موقعیت آژاکس تکمیل قرارداد را بسیار دشوار می کند.

سرمربی هلندی در طول تور پیش فصل از مگوایر تمجید کرد اما همچنین به او هشدار داد که اگر بخواهد جایگاه خود را در تیم حفظ کند، باید عملکرد خود را بهبود بخشد. یکی از چیزهایی که می تواند به مگوایر کمک کند، داشتن 55 میلیون پوند لیساندرو مارتینز در کنار او در دفاع میانی چپ است که به او اجازه می دهد راحت تر به سمت راست متمایل شود. تایرل مالاسیا به احتمال زیاد چهار دفاع را تکمیل خواهد کرد و در بال چپ قرار خواهد گرفت.

مشکلات منچستریونایتد تمام نشده است!  / ترکیب تیم مقابل برایتون چگونه خواهد بود؟

فرانکی دی یانگ نمی خواهد به این تیم بیاید

دیلی میل نگاهی به مشکلاتی که شیاطین سرخ همچنان با آن روبه رو هستند می اندازد و عملکرد این تیم مقابل برایتون در 7 آگوست را ارزیابی می کند.

کریستیانو رونالدو می خواهد برود

مذاکرات مهم در مورد آینده رونالدو همچنان ادامه دارد و تنهاچ، ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی یونایتد و ژرژ مندز، ایجنت مهاجم در این مذاکرات مشارکت دارند. تنهاچ تا حد زیادی در مورد این حماسه سکوت کرده است اما تکرار کرد که می خواهد رونالدو را در برنامه های خود برای فصل جدید قرار دهد.

مشکلات منچستریونایتد تمام نشده است!  / ترکیب تیم مقابل برایتون چگونه خواهد بود؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی

فرد در پیش فصل تاثیرگذار بوده است و اگر دی یونگ وارد زمین شود، می تواند جای خود را به جای اسکات مک تومینای در خط هافبک حفظ کند، در حالی که برونو فرناندز همچنان ثابت است. جیدن سانچو با امید به جبران فصل اول کم رنگ خود، می تواند خط حمله خطرناک تیم را در کنار آنتونی و رونالدو تکمیل کند.