مشکل بزرگ امید روانخواه در بازسازی سایپا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با شکست نارنجی پوشان تهرانی در هفته دهم رقابت های لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین، امید روانخواه هدایت این تیم را برعهده گرفت. در دو هفته ای که تا شروع مجدد رقابت ها فرصت داشت، تصمیم گرفت تیم را اصلاح کند و بازیکنانی را بیاورد که با ایده های او برای بازی در پشت زمین و مالکیت بازی مطابقت داشتند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پنجره زمستانی قصد داشت بازیکنانی را به لیست خود اضافه کند که به دلیل عدم فسخ بازیکنان، زیاده روی نتوانست این کار را انجام دهد.


در همین راستا مرتضی خراسانی که روزهای خوبی را با او در بادران سپری کرد، بهرام احمدی، علی فراهانی و رضا رضایی به تیم جذب شدند و روانخواه قصد داشت سه یا چهار بازیکن دیگر را اضافه کند که در این میان نام های سرشناسی مانند هادی نیز حضور داشتند. حبیبی نژاد هم به اردوی نارنجی ها اضافه شد. این در حالی است که فرزاد حاتمی، محمد خزایی، شهرام عبادزاده، امیر زلیکانی، علا خلف زاده و پیمان شیرزادی که در لیست مازاد امید روانخواه قرار داشتند به تیم دیگری نرفتند و تمایلی به پایان قرارداد برای تقویت کادر فنی سایپا نداشتند. تیم
یکی دیگر از بدبختی های امید روانخواه مصدومیت بهرام احمدی یکی از خریدهای جدید این تیم در ناحیه رباط صلیبی بود که پس از دو دیدار مقابل استقلال خوزستان و قشقایی از دست کادر فنی این تیم خارج شد. و یک گل به ثمر رسید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1814665 |
19 مارس 1400 ساعت 18:38 |
581 |

0نظرات

بازیکنانی که حاضر به ترک لیست نشدند.