مشکل جدید بالوتلی; درگیری با مونتلا در ترکیه


به نظر می رسید بعد از سوت پایان بازی و پیروزی 0-1 آن تیم مقابل عمرانیه اسپور، بالوتلی چیزی به مونتلا گفت و سپس بی تفاوت از کنار او رد شد، اما این موضوع مربی را به قدری عصبانی کرد که به سمت او هجوم آورد و در نهایت کار به پایان رسید. با دخالت سایر شرکت کنندگان روی نیمکت آدانا دمیر اسپور به پایان می رسد.
این اولین بار نیست که بالوتلی با مربیان تیم هایی که در آنها بازی می کند درگیر می شود و پیش از آن درگیری او با روبرتو مانچینی در دوران حضورش در منچسترسیتی جنجال های زیادی را برانگیخت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی این بار برای آدانا دمیر اسپور در سوپرلیگ ترکیه مشکلات بیشتری ایجاد کرده است.

مشکل جدید بالوتلی;  درگیری با مونتلا در ترکیه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالوتلی بیش از همه به خاطر آشفتگی ها و جنجال هایی که در سال های حضورش در فوتبال ایجاد کرد و با وجود استعداد درخشانی که در بسیاری از مواقع از خود نشان داد، شهرت داشت.
این بازیکن ایتالیایی پیش از این در تیم ملی یا باشگاهی با شرایط متفاوتی مواجه شده بود و به نظر می رسد این روند در زندگی حرفه ای او که اکنون در سوپرلیگ ترکیه بازی می کند ادامه داشته باشد.
تصاویر منتشر شده از دیدار شب گذشته آدانا دمیر اسپور و عمرانیه اسپور نشان می دهد که این مهاجم ایتالیایی با وینچنزو مونتلا، سرمربی تیمش درگیری لفظی داشته است.
این درگیری به قدری مهم بود که یکی از نزدیکان سرمربی ایتالیایی مجبور شد جلوی آن را بگیرد تا از درگیری فیزیکی این دو نفر جلوگیری شود.


سرویس خبر شماره: 1840744
6 شهریور 1401 ساعت 11:02 |
2.9 هزار |

1نقطه نظر