مصدومیت ترسناک بازیکن اورتون مقابل چلسی (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که تنها 10 دقیقه از دیدار چلسی و اورتون می گذشت; بن گادفری، مدافع میانی اورتون، یک تکل طولانی برای بازپس گیری توپ از حریف انجام داد، اما این تکل او را با یک مصدومیت بسیار جدی مواجه کرد. مصدومیتی که برای دقایقی تماشاگران را نگران کرد و باعث شد تا بازی با وقفه 10 دقیقه ای همراه شود.


سرویس خبر شماره: 1837106
15 اوت 1401 ساعت 11:00 ب.ظ
28 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

گادفری ابتدا توپ را به دروازه بان جردن پیکفورد برگرداند. اگرچه فیلم‌های اسلوموشن توپ را در حال عبور از خط پشت دروازه نشان می‌داد، بازی ادامه پیدا کرد. پیکفورد برای جلوگیری از ضربه کرنر به توپ حمله کرد، اما توپ از کنار پای کای هاورتز افتاد. بن گادفری که می خواست اشتباهش را جبران کند با تکل طولانی به هاورتز رفت و مصدوم شد.

هوادارانی که متوجه شدند مدافع تیمشان دچار مصدومیت شدید شده است برای دقایقی مات و مبهوت ماندند و در سکوت صحنه برخورد او را در زمین تماشا کردند. خود گادفری همانطور که نشان داد شوکه شد. او بلافاصله به داور گفت که نیاز به مراقبت پزشکی دارد.

سرانجام پس از 10 دقیقه او با برانکارد از زمین خارج شد و هواداران دو تیم در گودیسون پارک حضور داشتند. مدافع مصدوم اورتون مورد تشویق ایستاده قرار گرفت. جالب اینجاست که چلسی در وقت تلف شده ناشی از این استراحت طولانی موفق شد در دقیقه 45+9 دروازه اورتون را باز کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بن گادفری بازیکن اورتون در نیمه اول بازی این تیم مقابل چلسی از ناحیه پا دچار مصدومیت شدید شد و در میان تعجب تماشاگران با برانکارد از زمین خارج شد.