مصدومیت دانی ون دی بیک از ناحیه زانو می تواند به دوران حرفه ای منچستریونایتد پایان دهد – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات

در آوریل، ون دی بیک 26 ساله می شود. زمان به نفع بازیکن نیست و دوران شکوفایی او در منچستریونایتد به سرعت فراتر از دسترس او به نظر می رسد.

https://thepeoplesperson.com/2023/01/07/donny-van-de-beek-knee-injury-could-end-manchester-united-career-257569/ منبع:

این حادثه لحظاتی قبل از نیمه رخ داد. هلندی دردناک با شجاعت به سمت خط کناری رفت.

ورود تن هاگ به شماره 34 یونایتد مهلتی برای مشکلاتش در گودیسون پارک داد. این مهلت متأسفانه کوتاه مدت بود زیرا بار دیگر مصدومیت و رقابت سخت برای پست هافبک باعث شد هافبک هلندی از بازی خارج نشود.

این بازیساز دوران سختی را در اولدترافورد پشت سر گذاشته است، اما به اعتبار او، به مبارزه برای جایگاهی در تیم اریک تن هاگ ادامه داده است.

ون دی بیک بدون اینکه بداند، بدترین کابوس او پس از شروع سرانجام در شرف تحقق بود.

شیاطین سرخ پیش از این سه بازیکن تثبیت شده داشتند: پل پوگبا، برونو فرناندز و خوان ماتا. علاوه بر این، در دفاع، وان دی بیک فاقد قدرت و تهاجمی بود.

در یک مصاحبه بعد از بازی، سرمربی تن هاگ تلاش کرد تا به هواداران اولدترافورد امیدوار باشد و گفت: “به نظر بد می رسد.”

فن دی بیک در 2 سپتامبر 2020 از آژاکس به یونایتد پیوست و با مربیگری اوله گونار سولسشر در مقابل رقابت های سرسخت قرار گرفت.

وان دی بیک به دلیل مصدومیت نتوانست بازی های منظمی را کسب کند. در طول دوران حضورش در تافی ها، مصدومیت کشاله ران باعث شد که بازیساز برای هشت بازی متوالی از زمین بازی دور بماند.

متأسفانه، آسیب دیدگی زانو در جریان بازی لیگ برتر، اکنون پایان دوران حرفه ای این بازیکن 25 ساله در یونایتد را تهدید می کند. آگهی).

بدبختی و چشم انداز تیره

بازیکن سابق فاینورد در هوا شوت کرد و روی چمن غرق باران سر خورد تا توپ را از وان دی بیک بگیرد. پانل Ref Watch موافقت کرد که هیچ قصد مخربی وجود نداشته است.

با وجود انتصاب سرمربی موقت رالف رانگنیک، ون دی بیک به اورتون قرض داده شد – حریف بعدی یونایتد در جام حذفی.


دانی ون دی بیک برای ورود به جمع یازده ابتدایی منچستریونایتد مبارزه کرده است. سه شنبه شب، هافبک هلندی فرصت کمیاب برای شروع بازی مقابل بورنموث را به دست آورد.

مقصر کسی جز مارکوس سنسی از بورنموث نبود.

شانس بهبودی سریع برای هافبک هلندی بسیار بد به نظر می رسد. به نظر می رسد عملاً به رویای یونایتد ون دی بیک پایان می دهد.

جایی که همه چیز شروع شد

با این وجود، تکل حاصل باعث شد که ون دی بیک از شدت درد بپیچد و زانوی او به طور غیرطبیعی در پهلو قرار گرفته باشد.

او همچنین نتوانست با سبک بازی مورد علاقه سولسشر سازگار شود. با این حال، زمانی که سولسشر استعفا داد، به نظر می رسید نور در انتهای تونل وجود داشته باشد.