مصدومیت شدید علاقه منچستریونایتد به مهاجم برزیلی 70 میلیون یورویی را خنک کرد – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

پورتو در تابستان پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای او را رد کرد و آن اخبار حاکی از آن بود که منچستریونایتد برای خرید 70 میلیون یورو روی میز آماده می شود.


منچستریونایتد پس از مصدومیت شدید این بازیکن، تلاش خود را برای جذب اوانیلسون مهاجم پورتو کاهش داد.

به طور گسترده گمانه زنی می شد که یونایتد پیشنهادی 60 میلیون یورویی + 5 میلیون یورویی پاداش برای این بازیکن ارائه کرده است که پورتو قاطعانه آن را رد کرد.


https://thepeoplesperson.com/2023/01/24/serious-injury-cooled-down-manchester-uniteds-interest-in-e70m-brazilian-striker-258765/ منبع:

کین با نزدیک شدن به آخرین سال قراردادش با باشگاه شمال لندن، مشتاق است قرارداد جدیدی با تاتنهام امضا کند. همچنین گفته می‌شود که او برای تعویض اولدترافورد باز است.

یونایتد می‌داند که عملیات برای اوسیمهن آسان نیست و نیجریه‌ای باید هزینه‌ای را به خود اختصاص دهد. برای خدمات او نیز رقابتی از سوی رئال مادرید وجود دارد.


به نظر می رسد همه باشگاه های علاقه مند از علاقه خود عقب نشینی کرده اند و پورتو اکنون می ترسد که این مصدومیت حتی یک حرکت بزرگ تابستان آینده را متوقف کند.

هر سه مهاجم بهتر از اوانیلسون هستند و می‌توانند فوراً آنتونی مارسیال و وات وگهورست را ارتقا دهند.

طبق گزارش SportWitness، یونایتد مصمم در حال آماده سازی یک پیشنهاد بالاتر بود.

نام هایی که در لیست علاقه مندی های باشگاه در نقل و انتقالات قرار دارند عبارتند از هری کین، ویکتور اوسیمن و بنجامین سسکو.

Correio da Manhã از طریق SportWitness می‌گوید: «با مصدومیت مهاجم زانو که باعث شد او از میادین دور بماند، این امر باعث شد تا تعقیب و گریز از سوی باشگاه‌هایی که او را می‌خواستند کاهش دهد.»

در طول تابستان، 20 بار قهرمان انگلیس شد ذکر شدند در میان خواستگاران احتمالی اوانیلسون.


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

نیاز به یک مهاجم کلاس جهانی در اولدترافورد همچنان وجود دارد، اگرچه اریک تن هاگ اکنون چشمانش را به اهداف دیگر آموزش داده است.

در صورت صحت، بعید است که یونایتد به توافقی برای اوانیلسون بازنگری کند.