مصدومیت فیرمینو، چرخش کوه و نشت کیت جدید – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 1 می 2022: میسون مانت چلسی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین اورتون اف سی و چلسی اف سی در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • میسون مانت در هفته های اخیر به شدت با انتقال به آنفیلد در ارتباط بوده است، اما آرسنال نیز به عنوان مقصد احتمالی پس از گزارش توسط این خبر ظاهر شده است. هدف که توپچی ها در مورد این هافبک به عنوان گزینه فصل آینده صحبت کرده اند
  • تصاویری از لیورپول کیت سوم جدید برای فصل آینده به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است و تیم قرار است در سال 2023/24 از دو رنگ بنفش مختلف استفاده کند.
  • خفرن تورام گزارش شده است که هدف قرمزها است، که گفته می شود در تابستان امسال “لیستی کاملاً بررسی شده از گزینه های بالقوه” برای خط میانی تهیه کرده اند.

دیگر چه اتفاقی افتاده است؟

جان بارنز و استن کالیمور نظر خود را در مورد رویارویی آخر این هفته با فارست بیان کردند و به طور انحصاری با This Is Anfield در اینجا صحبت کردند:

رئیس قبل از فارست صحبت می کند

پیروزی ساوتهمپتون شانس اورتون برای بقا را مختل می کند، اما سه امتیاز برای آرسنال می تواند امیدهای من سیتی برای قهرمانی را تضعیف کند. شما می توانید این یکی را برد-برد بنامید!

این یک بازی بزرگ در هر دو انتهای جدول امروز عصر است زیرا ساوتهمپتون به آرسنال سفر می کند تا بازی آخر هفته لیگ برتر را آغاز کند.

یورگن کلوپ فاش کرده است که فیرمینو برای بازی شنبه مقابل ناتینگهام فارست در دسترس نخواهد بود و همچنین دیدار هفته آینده با وستهام و تاتنهام را برای این مهاجم “غیر ممکن” توصیف کرد.

مانت مرتبط با آرسنال و لباس جدید لو رفت

این خبر هم برای این بازیکن و هم برای هواداران ضربه‌ای وارد می‌کند، زیرا تنها 8 بازی باقی مانده این احتمال را ایجاد می‌کند که این بازیکن برزیلی آخرین بازی خود را با لیورپول انجام داده باشد.

  • سرمربی اعتراف کرد که انگلیسی داروین نونز “هنوز عالی نیست” اما مهاجم به زدن گل های زیادی در این تیم لیورپول ادامه خواهد داد.

آخرین گزارش اجمالی اخبار لیورپول شما در این هفته شامل یک ضربه مصدومیت برای روبرتو فیرمینو، رقابت برای امضای میسون مونت و نگاهی اجمالی به یکی از لباس‌های فصل آینده است.

فیرمینو در تابستان امسال پس از پایان قراردادش، قرمزها را ترک خواهد کرد و حرکت بعدی او هنوز مشخص نشده است.

آخرین بازی خانگی قرمزها در این فصل در 20 می برابر استون ویلا برگزار می‌شود، جایی که فیرمینو امیدوار است پس از هشت سال حضور پرشکوه در آنفیلد، فرصتی برای خداحافظی احساسی با آنفیلد داشته باشد.

ویدیوی روز و مسابقه شب

فیرمینو برای سه بازی آینده غایب است

لندن، انگلیس - سه‌شنبه، 4 آوریل 2023: روبرتو فیرمینو بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه چلسی و باشگاه لیورپول در استمفوردبریج.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

انگشتان دست برای بهبودی سریع، ما نمی خواهیم این هنوز تمام شود!

بانکوک، تایلند - سه شنبه، 12 ژوئیه، 2022: اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد در جریان بازی دوستانه پیش فصل جام قرن بانکوک بین باشگاه لیورپول و باشگاه منچستریونایتد در ورزشگاه ملی راجامانگالا.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • گفته می شود که اریک تن هاگ مایل است اجازه دهد 12 بازیکن تیم اصلی در تابستان امسال به دنبال خروج شب گذشته از لیگ اروپا بروند، به نظر می رسد که آنها با صحبت های چهارگانه در اوایل این فصل کمی زودتر پیش رفتند (آینه)
  • لیا ویلیامسون، کاپیتان تیم ملی انگلیس به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی قدامی، جام جهانی تابستان امسال را از دست خواهد داد.بی بی سی)
  • فابیو پاراتیچی، مدیرعامل باشگاه تاتنهام، پس از رد درخواست تجدیدنظر او علیه محرومیت از سوی دادگاه عالی ورزشی ایتالیا، استعفا داد.اسکای اسپورت)

پوشش اسکای اسپورت لیگ برتر و رویداد اصلی از ساعت 7 بعد از ظهر (BST) شروع می‌شود و شروع آن ساعت 20 است.

https://www.thisisanfield.com/2023/04/firmino-injury-mount-twist-new-kit-leak-latest-lfc-news/ منبع: