مصدومیت نگران کننده ستاره عربستانی (عکس)

در دقیقه 1+45 بازی تدارکاتی امروز عربستان پس از تلاش برای دریبل زدن از آرنور سیگوردسون، هافبک باتجربه تیم ملی ایسلند، با خطای این بازیکن مواجه شد و زمانی که روی زمین افتاد، از شدت درد به خود می پیچید.


سرویس خبر شماره: 1852179
15 نوامبر 1401 در 06:04 ب.ظ
1.7 هزار |

0نقطه نظر

آیا سلمان الفرج جام جهانی را از دست داد؟

تاکنون اطلاعات خاصی از شدت مصدومیت سلمان الفرج در دست نیست، اما برخی رسانه های سعودی به شدت از فدراسیون فوتبال این کشور به دلیل برگزاری بازی تدارکاتی مقابل ایسلند (تیمی که در جام جهانی حضور ندارد) انتقاد کرده و معتقدند که چنین بازی هایی باعث آسیب بیشتر بازیکنان می شود تا به هماهنگی تیمشان کمک کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سلمان الفرج ستاره تیم ملی عربستان و الهلال که در 4 بازی متوالی لیگ حرفه ای عربستان و بازی های تدارکاتی اخیر داخلی آنها در کمپ امارات حضور نداشت، امروز به فهرست و ترکیب تیمش بازگشت. او دوباره مجروح شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال عربستان در حالی بازی دوستانه امروز مقابل ایسلند را با برتری یک بر صفر به پایان رساند که هروه رنار سرمربی عربستانی ها با اتفاق تلخی برای ستاره خط میانی تیمش مواجه شد.

کاپیتان تیم ملی عربستان که 4 بازی باشگاهی و 3 بازی ملی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز بار دیگر با بازوبند تیمش مقابل ایسلند قرار گرفت و چون در نیمه اول عملکرد خوبی داشت، نتوانست به رختکن برود. اتاق با سایر بازیکنان و به بیمارستان منتقل شد.

کاپیتان تیم ملی عربستان در دیدار دوستانه مقابل ایسلند به شدت مصدوم شد.

مصدومیت نگران کننده ستاره عربستانی (عکس)

کاپیتان سعودی ها با کتف چپ روی زمین افتاد و با آسیب جدی از این ناحیه مواجه شد و با تشخیص کادر پزشکی تیم ملی عربستان برای گرفتن تصویر از کتف به بیمارستان منتقل شد.