مطهری: نمی دانم چرا داوران می خواهند پرسپولیس را مساوی کنند!

* شاید این محرومیت یک چرخش باشد

مشروح صحبت های حمید مطهری سرمربی پرسپولیس را در ادامه می خوانید:

بله، در عرض چند دقیقه تحت تاثیر حریف قرار گرفتیم و تمرکز بازیکنان ما را به هم زدند. تذکر داده بودیم اما متاسفانه در چند دقیقه بچه ها عصبی شدند و تمرکز لازم را نداشتند.

هرگز چنین چیزی (درگیری) وجود نداشته است و ما اصلاً اجازه نمی دهیم چنین اتفاقی بیفتد، همه چیز در تیم ما بر اساس احترام است. متأسفانه حامد لک تمرکز خود را از دست داده بود و شاید این محرومیت از تمرینات دسته جمعی نقطه عطفی برای بهبود شرایط او باشد. مربیان همیشه با این چالش ها روبرو هستند و این یک راه حل است و شاید ضربه ای به بازیکن داده شود تا شرایط بهتری پیدا کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اگر این گل توسط مهدی عبدی به ثمر می رسید شرایط بازی کاملاً تغییر می کرد. وقتی دیدند از کناره ها هل می دهیم، کناره ها را پر از جمعیت کردند. ما شروع به بازی بین مدافعان و شوت ها کردیم. دروازه بان آنها خیلی خوب کار کرد و از برخی موقعیت های ما استفاده کرد. در پایان باید بگویم این سبکی است که هواداران انتخاب کرده اند، اما فوتبالی که ما بازی کردیم بسیار خوب و رو به جلو بود اما توپ های ما وارد دروازه حریف نشد. اگر ضربه عبدی گل می شد شرایط خیلی فرق می کرد اما در نهایت به همه سبک ها احترام می گذاریم.

بحثی در کار نبود؛ همانطور که قبلاً گفتم ما اصلاً نمی گذاریم کسی بحث کند، بازیکن اصلاً مجاز نیست بحث کند. اینکه گفتند با گل محمدی دعوا کرده ما اصلاً اجازه نمی دهیم. همه به وظیفه خود واقف هستند و می دانند در پرسپولیس باید چه کار کنند. حامد هم اشتباه کرد و از تمرینات گروهی محروم شد.

* در مورد سبک بازی تیم مقابل حرفی ندارم


سرویس خبر شماره: 1818089 |
15 فروردين 1401 ساعت 23:43 |
39,136 |

16نظرات

سبک بازی حریف تیم ما را عصبی کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز با گلایه از عملکرد داور از سبک بازی حریف انتقاد کرد.

* دقایقی تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفتیم

* ما تمام مدل های درجه بندی درب فن را امتحان کرده ایم

* تیم حریف می خواست ما را عصبی کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در غیاب یحیی گل محمدی به دلیل محرومیت، حمید مطهری دستیار او و مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و به صحبت های رسانه ای پرداخت.

من همیشه گفته ام که تسلیم نخواهیم شد. اساساً جنگیدن برای قهرمانی در خون پرسپولیس است. ما ادامه می دهیم و باید بجنگیم و این وظیفه ماست. همه ما حرفه ای هستیم و باید لیگ را با قدرت ادامه دهیم و انشاالله ببینیم بقیه تیم ها چه نتیجه ای خواهند گرفت. ما سخت کار می کنیم و در هفت هفته اتفاقات زیادی می تواند بیفتد.

* نیمه اول فقط 3 دقیقه وقت اضافه داشت؟

* همیشه می گفتم هرگز تسلیم نمی شویم

* می گویند از بهانه هایت قوی تر باش و من بهانه نمی آورم!

سبک بازی تیم مقابل برای دقایقی تیم ما را تحت تاثیر قرار داد. فکر می کنم سبک تیم حریف تیم حریف را عصبی می کند، البته ما هشدار دادیم که تیم بزرگی مثل پرسپولیس تحت تاثیر قرار نگیرد و به بچه ها گفتم دنبال این وضعیت بودند اما در این شرایط تیم بزرگ باید عالی باشد. خودت را نشان بده

* لک اشتباه کرد و اجازه نداشت به صورت گروهی تمرین کند

به خدا شهادت می‌دهم، نمی‌خواستم قضاوت کنم، زیرا اگر صحبت کنم، می‌گویند آقا، از عذر خود قوی‌تر باشید. من بهانه نمی آورم، من مسئول هستم، این واقعیت است که این اتفاق افتاده است و فقط می خواستم مثال بزنم.

مطهری در ابتدای مصاحبه خود دقایقی درباره بازی امشب صحبت کرد و سپس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

من نمی خواستم در مورد داوری صحبت کنم، بلکه فقط به این دلیل صحبت می کنم که شما پرسیدید وگرنه خدا را شاهد می بینم، نمی خواستم در مورد داوری صحبت کنم. نمی دانم چرا داوران می خواهند بازی پرسپولیس در چند هفته اخیر برابر باشد! من اصلا در مورد داوری صحبت نمی کنم. یه چیزی بگم به خدا اگه اشتباه کردم نیمه اول سه دقیقه وقت اضافه داشت؟

من از اینجا شروع می کنم که اگر این سبک فوتبالی است که هواداران انتخاب کرده اند، در مورد تیم حریف چیزی برای گفتن ندارم. من به سادگی می گویم که باید وضعیت خود را بهتر می کردیم. ما تمام الگوهایی را که برای حمله تمرین کردیم انجام دادیم، در همه جا موقعیت یابی و خلق کردیم، توپ ها را به کناره ها منتقل کردیم و موقعیت را ایجاد کردیم اما گل نخوردیم.