مطهری: کار در پرسپولیس به طرز وحشتناکی سنگین است

دیدار مس و نساجی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. حمید مطهری در پایان این دیدار گفت: هفته اول لیگ بود و می دانید که بازی های لیگ اول خیلی سخت است چون حریف را دقیقا نمی شناسید. در نیمه اول تیم ما فوتبال بسیار خوبی ارائه داد. روی انتقال های منفی تیم مس برنامه ریزی کرده بودیم، اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم، حتی توپ را به تیرک دروازه زدیم. تیم من در نیمه دوم خیلی بهتر از ما بود و فشار زیادی به ما وارد کرد. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم، اما با وجود بررسی الگوی حرکتی و موقعیت شیمبا در جلسات فنی، او موفق به گلزنی شد. شیمبا بازیکن باکیفیتی است و ضربه سر خوبی زد.

حمید مطهری سرمربی نساجی در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان از عملکرد حریف تمجید کرد اما نتیجه را عادلانه دانست.

او درباره اعتقاد ربیعی به اشتباه بودن پنالتی نساجی صحبت کرد. من به نظر همکارم احترام می گذارم. ما تیم داوری بسیار سالمی داشتیم اما به خودم قول دادم در مورد داوران صحبت نکنم. اگر سه پنالتی علیه یا به نفع من گرفته شود، سعی می کنم در مورد داوری صحبت نکنم. به عنوان مربی، بیایید کار خود را انجام دهیم و داوران نیز کار خود را انجام دهند. در این صورت ممکن است داوران و مربیان موفقیت بیشتری کسب کنند. ممکن است در طول بازی با داور صحبت کنیم، اما من دوست ندارم در کنفرانس ها درباره داوری صحبت کنیم، زیرا واقعاً کارساز نیست. تجربه به من ثابت کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837972
آگوست 21, 1401 @ 11:59 ب.ظ
28.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

من یک کیف درست می کنم، آنها پول می دهند

حمید مطهری درباره اولین تجربه سرمربیگری خود گفت: سال هاست در فوتبال فعالیت می کنم. در آن سال ها پیشنهادهای زیادی داشتم، اما اصول اخلاقی ام باعث شد در آن زمان این اتفاق بیفتد. کار در پرسپولیس به طرز وحشتناکی سنگین است. کار من در پرسپولیس فوق العاده سخت بود. من دستیار هر مربی بودم و کارم را با پشتکار انجام می دادم. مسئولیت من در پرسپولیس زیاد بود و اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم مسئولیت من کمتر از یک سرمربی نبود. او اینجا هم فشارهای خودش را دارد و من سعی می کنم بهترین کار را انجام دهم. سعی می کنم با بازیکنان، باشگاه و رسانه ها روابط خوبی داشته باشم تا در این پست هم موفق شوم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم او در اولین دیدار در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم مس رفسنجان بود. این دیدار با وجود اینکه در قائم شهر برگزار شد اما برای او فرقی نکرد چرا که سازمان لیگ تصمیم گرفت بازی های هفته اول را در همه شهرها بدون حضور تماشاگر برگزار کند.

او توضیح داد که آیا تفاوت دو تیم فقط حضور شیمبا در مس است. این چیزی است که زمانی اتفاق می افتد که شما قطعات موثری در بخش حمله داشته باشید. مس تیم خوب و قابل احترامی است. اینکه می گویند برخی تیم ها هزینه کرده اند و من با آن موافق نیستم درست نیست. فوتبال ما باید به جایی برسد که همه تیم ها خوب باشند و پول بدهند. در فوتبال حرفه ای همه تیم ها باید پر از فرصت باشند. آیا سپاهان بد است؟ من کیف درست می کنم، آنها پول می دهند. فوتبال حرفه ای یعنی همین. اینکه برخی تیم ها می گویند تیم ما پول ندارد و برخی دیگر پول ندارند، حرف خوبی نیست. شاید در سال های آینده خودم در یکی از آن تیم ها باشم. تیم ها پول خرج می کنند و نتایج را می بینند. مس رفسنجان قابل احترام است و در نیمه دوم خیلی به ما فشار آوردند اما نتیجه مساوی عادلانه بود.

نساجی سرمربی تیم ادامه داد: از زحمات بازیکنانم تشکر می کنم. آنها کارهایی را که ما در ذهن داشتیم، به خصوص در نیمه اول انجام دادند و شاید می توانستیم بازی را ببریم. فکر می کنم عادلانه بود که بازی را با تساوی تمام کنیم.