مطهری: گل گهر الکی رهبر نبود


سرویس خبر شماره: 1848033
21 مه 1401 ساعت 8:50 ب.ظ.
13.8K |

4نقطه نظر

مسعود شجاعی یک آقا است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری سرمربی نساجی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل گل گهر گفت: روز گذشته در مورد گل گهر صحبت کردم. درست است که ما بازی را بردیم، اما گل کهر واقعا تیم قابل احترامی است و فوتبال خیلی خوبی بازی می کند. هم عمق و هم طرف. با گذشتن از وضعیت بازی و رفتن به سمت پایان، گل گهر را با تعویض هایش و بازیکنان بزرگی که به زمین آورد دیدیم. او سعی می کرد وارد کانال های کناری شود و از ضربه سر کی روش، شاکری و بقیه بازیکنانش استفاده کند. شکل بازی را تغییر دادیم و پنج دفاع و تیم حریف را کنترل کردیم. روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و طبق تمریناتمان گل خوردیم. در جلسه امروز به بچه ها گفتم 11 گلادیاتور می خواهم چون امروز باید با تیم خوب گل گهر می جنگیدند و 9 نفر روی نیمکت بودند که آنها هم باید گلادیاتور می شدند و برای ورود به زمین لحظه شماری می کردند. . انگیزه بچه های ما خوب بود. دست تک تکشون رو میبوسم آنها انرژی زیادی دادند، با پشتکار کار کردند، در فرم دفاعی عالی بودند. آنها خیلی خوب فشرده شدند و حرکات جانبی عالی انجام دادند و نتیجه یک پیروزی خوب بود.
وی ادامه داد: از مردم شجاع مازندران و بچه های تیمم که عالی بودند و زحمت کشیدند تقدیر می کنم. باز هم تاکید می کنم که تیم آقای قلعه نویی الکی لیدر نبود. آنها جزو بهترین تیم ها هستند. به تیم خوب گل گهر خسته نباشید به خاطر فوتبال زیبایشان می گویم.

سرمربی نساجی از کارلوس کی روش خواست تا بازیکنان تیمش را ببیند.

مطهری: گل گهر الکی رهبر نبود

سرمربی نساجی درباره تصمیم داور در این دیدار گفت: همیشه سعی کردم حقیقت را بگویم. آقای سلطانی واقعا عالی کار کرد و خیلی خوب سوت زد. بازی با استقلال را 3 بر یک باختیم و به آقای همرنگ تبریک گفتم. در خیلی از بازی ها واقعاً از داور ضربه خوردیم. ابتدا نمی خواستم در مورد داوری صحبت کنم، اما مجبور شدم، سه بازی متوالی اشتباهات داوری، وحشتناک بود. واقعاً نمی گویم چون بردیم، اما آقای سلطانی و دستیارانش امروز عالی بودند. طبیعی است که اشتباهات در خط هافبک اتفاق بیفتد. در یکی دو صحنه اشتباه شد اما داور بد تاثیری نداشت که بازی را به هم بزند و داوری هم مشکلی نداشت چون اگر اینطور بود واقعاً می گفتم.
مطهری درباره وقت اضافه ای که گرفته شد، گفت: فکر می کنم 6 دقیقه عادی بود اما داوران بهتر می توانند نظر بدهند.
وی درباره غیبت مسعود شجاعی در این دیدار توضیح داد: مسعود یکی از بزرگان تیم ما و یک آقا و یاور من و تیممان است. شرایط بازی به گونه ای پیش رفت که مسعود نتوانست بازی کند اما در مسابقات قبلی حضور داشت و من از این بازیکن بسیار راضی هستم. او واقعا بازیکن بزرگی است و سابقه جام جهانی دارد و در کارش بسیار مودب است.
مطهری یادآور شد: انتظار دارم آقای کی روش بچه ها را در تیم من ببیند نه برای برد. از علیرضا حقیقی در دروازه، مدافعان تا جلو و بچه های جوان من کار خوبی کردند. به معنای واقعی کلمه، کار تیمی برای من مهم است و تیم من اینطور فکر می کرد. برخی از فرزندان من حق دیده شدن و دعوت به تیم ملی را دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی