مظاهری با نارضایتی خود از نیمکت نشینی علنی شد

مدافع تیم فوتبال سپاهان از شرایطش در اردوی طلای اصفهانی خوشحال نیست.

مظاهری با نارضایتی خود از نیمکت نشینی علنی شد

نیمه دوم فصل بیست و دوم نه برای رشید و نه برای سپاهان خیلی خوب و ایده آل پیش رفت. در لیگ نتوانستند به استقلال و پرسپولیس برسند و در آسیا با چند شکست کوبنده مواجه شدند تا اینکه بالاخره محرم نویدکیا تصمیم به کناره گیری گرفت.
اما رشید مظاهری با حضور مورائیس شرایط را برای خود ایده آل دید و در دو بازی اول بسیار سرحال و بانشاط بود اما پس از اعلام بازگشت نیازمندان که خیلی سریع اعلام شد، مشخص شد که او جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داد.
مظاهری پس از 13 هفته سکوت در حاشیه بازی سپاهان مقابل پیکان چه در زمان گرم کردن و چه در منطقه مختلط ورزشگاه انقلاب کرج در مقابل سوالات خبرنگارانی که از وی در مورد وضعیتش سوال کرده بودند ابراز ناراحتی کرد. برای اینکه مشخص شود حضور این تک تیرانداز باتجربه که می خواهد در ترکیب تیمی که فیکس در آن حضور دارد ماندگار شود، بعید است در نیم فصل دوم در تیم اصفهانی تکامل پیدا کند. .
رشید یک نیم فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما بعید به نظر می رسد دو طرف برای ادامه همکاری به توافق برسند. با این توصیف پرونده ذوب آهن سابق ذوب آهن پس از گذشت یک سال از حضور مجدد وی در اصفهان بسته می شود.

1787292
آخرین حضور مظاهری برای تیم سپاهان به دیدار هفته هفتم مقابل هوادار برمی گردد که با نتیجه 2-1 به سود سپاهان به پایان رسید. این سنگربان در دو بازی اول مقابل استقلال و نساجی با طلای پوشان دو برد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته دوم لیگ برتر به پایان رسید و او با قراردادی قرضی از پورتیموننسه به سپاهان پیوست تا با توجه به نیمکت نشینی پرتغال شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهد.
رشید در پنجره زمستانی لیگ بیست و یکم زمانی به سپاهان اضافه شد که کریستوفر کنت نتوانست در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته باشد و سپاهان با چندین شکست متوالی علاوه بر کناره گیری از جام حذفی، نتوانست عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشد.
مظاهری که در تابستان امسال شایعه پیوستنش به سپاهان شنیده می شد، در نهایت با وجود اینکه مذاکرات آنها زودتر به بن بست رسیده بود، با مدیریت و کادر فنی این باشگاه به توافق رسید و می خواست خاطرات خوبی که در اصفهان دارد را تکرار کند.

1787294
شادی مظاهری با مجتبی حسینی مربی سابقش در ذوب آهن. مظاهری در آن زمان ملی پوش و یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بود.


سرویس خبر شماره: 1862457
12 ژانویه 1401 @ 11:41 ق.ظ |
4.7 هزار |

0نقطه نظر

خاطرات خوش گذشته تکرار نمی شوند.