مظاهری: هیچ چیز قهرمان نشدن امسال را توجیه نمی کند

* در دوران حضورت در استقلال همیشه محبوب هواداران بودی و از تو حمایت کردند. از عملکردت در این تیم راضی هستی؟ حضورت در استقلال خاطره خوشی بود یا نقطه عطفی؟
ابتدا دوست دارم در مورد شرایط فعلی ام بیشتر صحبت کنم، اما در مورد گذشته باید بگویم که هواداران با من بسیار مهربان هستند. فکر می‌کنم دلیل خاصی برای این مشکل وجود ندارد و دلیلش هم این است که در هر بازی که برای استقلال انجام دادم، مثل همه تیم‌هایم در حد توانم بازی کردم. من تمام توانم را در بازی های استقلال گذاشتم و مثل سایر تیم هایم بود. برای استقلال و سایر تیم هایی که در آنها بازی کرده ام آرزوی موفقیت دارم.

در پایان این دیدار رشید مظاهری سنگربان سپاهان به سوالات خبرنگار مجله اخبار فوتبال پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

* رقابت دروازه بانان در لیگ برتر را چگونه می بینید؟ با این حال دروازه بان ها انگیزه شخصی برای بردن دستکش طلایی و ثبت کلین شیت دارند. فکر می کنید امسال بتوانید این عنوان را کسب کنید؟
من شخصاً دوست دارم دستکش طلا را داشته باشم، اما فکر می کنم او اکنون 32 سال دارد. منظورم این نیست که سنم بالاست، منظورم این است که تجربه کافی دارم و بیشتر به کمک به تیمم فکر می کنم. حالا با 40 گل زده یا با 2 گل می توانیم پیروز شویم. امیدوارم این اتفاق بیفتد. در مجموع برای همه دروازه بانان لیگ آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم امسال همگی موفق باشند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* بعد از جدایی از استقلال خیلی تحت فشار بودید. ما در سال جام جهانی هستیم. در مورد انگیزه های خود برای شرکت در این مسابقات صحبت کنید.
نمی خواهم دروغ بگویم اما پس از جدایی از استقلال دوران سختی را پشت سر گذاشتم. می دانم بعد از جدایی از سپاهان به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا عملکردی که از من انتظار می رفت را نشان ندادم. اما از عملکردم در لیگ برتر راضی بودم. تمام تلاشم را کردم اما الان شرایطم خیلی بهتر از قبل شده است. هم از نظر روحی و هم جسمی. اگر یک درصد و حتی یک درصد شانس حضور در جام جهانی را داشته باشم، تمام تلاشم را برای آن یک درصد انجام می دهم. امیدوارم اینطور باشد و برای خودم آرزوی موفقیت دارم.

* در مورد همکاری با مربی جدید دروازه بان ها صحبت کنید. ایشان دروازه بان معروفی است و حتی در تیم ملی پرتغال بازی کرده است. نظر شما در مورد کادر فنی جدید چیست؟
کار با هر مربی شرایط خاص خود را دارد. کادر فنی که آمدند کادر خوبی هستند. من شخصا از این وضعیت بسیار راضی هستم. حالم روز به روز بهتر می شود. ما به همه مربیانی که با آنها کار کرده ایم احترام می گذاریم. هر کس سبک خودش را داشت.


سرویس خبر شماره: 1836950
آگوست 14, 1401 @ 10:45 ب.ظ
506 امتیاز خبر

1نقطه نظر

سعی می کنم یک درصد شانس حضور در جام جهانی را داشته باشم

* در مورد جلسه امروز صحبت کنید.
بازی خوب فکرهای آقای مورایس توسط بچه ها روی زمین اجرا شد. نتیجه بازی هم خوب بود و خدا را شکر با 4 گل پیروز شدیم.

مدافع سپاهان می گوید امید زیادی به آینده این تیم دارد که زردپوشان اصفهان بعد از چند سال قهرمان لیگ برتر شود.

* فصل بعد را چطور می بینید؟ سپاهان بازیکنان داخلی و خارجی خوبی به خدمت گرفت. انتظار می رود با حضور کادرفنی جدید امسال نیز برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنید.
فکر می کنم بازیکنانی که جذب شده اند کیفیت خوبی دارند. اما لیگ باید شروع کند تا ببیند وضعیت چگونه است. من خودم به آینده و به تیم امسال سپاهان خوشبین هستم. البته همه بازیکنان، کادرفنی و مدیرانی که در چند سال اخیر اینجا بوده اند تمام تلاش خود را کرده اند اما بعد از چند سال به تیم امسال امیدوارم. فکر می کنم دیگر هیچ توجیهی وجود ندارد و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا امسال قهرمان شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از بازی هفته اول لیگ برتر مقابل استقلال با نتیجه 4 بر صفر از سد خوشه طلایی ساوه شکست تا روحیه شاگردان ساپینتو را رقم بزند.