معادلات کارلوس کی روش; 24 ساعت صبر کنید

در پست 1-3-2-4 سامان قدوس بهترین گزینه برای بازی در پست شماره 10 پیش بینی می شود که در این صورت علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون سه مهاجم ملی پوش تیم ملی خواهند بود. این بازی. با این توضیح که یکی از سردار آزمون و مهدی طارمی نوک را بازی خواهند کرد. همچنین ممکن است یکی از سردار آزمون و مهدی طارمی بازی کند. سپس علی قلی زاده، مهدی ترابی و … شانس بازی در پست وینگر را خواهند داشت.

24 ساعت مانده به بازی تیم ملی مقابل اروگوئه; تیم ملی چگونه وارد زمین می شود؟ چه بازیکنانی در تیم ملی حضور خواهند داشت؟ آیا کارلوس کی روش با همان تاکتیک های قدیمی بازی می کند یا ایده های جدیدی به شیوه بازی تیم ملی اضافه می کند؟ به خصوص که سال ها پیش با تاکتیک، فقط یکی دو بازی خوب مقابل تیم های بزرگ داشتیم. اما خبری از صعود به جام جهانی و قهرمانی جام ملت ها نبود!

بر این اساس انتظار می رود علیرضا بیرانوند در بازی مقابل اروگوئه در دروازه تیم ملی باشد. احتمال حضور زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی بیشتر است. چون این دو با هم هماهنگی خوبی دارند و یک چیز با هم هستند. البته تست مرتضی پورعلی گنجی نیز در این پست امکان پذیر است. در سمت راست رامین رضاییان بدون شک گزینه اصلی کارلوس کی روش برای این دیدار خواهد بود. با این حال دست سرمربی تیم ملی در این پست باز است و می تواند از صادق محرمی و صالح حردانی نیز استفاده کند. در سمت چپ تعادل به نفع احسان حاج صفی سنگین تر است و در این پست ابوالفضل جلالی، امید نورافکن و میلاد محمدی نیز حضور دارند. در صورتی که سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرد در این دیدار با سیستم 1-3-2-4 بازی کند و با توجه به غیبت احمد نورالهی در تمرین پیش از بازی، احسان حاج صفی برای بازی در کنار سعید انتخاب خواهد شد. عزت اللهی در پست هافبک دفاعی. سپس یکی از سه بازیکن مذکور در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد و پیش بینی می شود میلاد محمدی شانس بیشتری برای بازی داشته باشد.

تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش در اولین بازی مقابل اروگوئه در ورزشگاه تیم دسته دومی سنت پل به میدان می رود.

معادلات کارلوس کی روش;  24 ساعت صبر کنید

البته برخی از تصمیمات کارلوس کی روش را می توان حدس زد. به خصوص اینکه چند روز قبل از بازگشتش به اردوی تیم ملی گفته بود جام جهانی محل حضور بازیکنان باتجربه است و طبیعی است که تلاش کنیم در دیدارهای دوستانه، اعضای باتجربه تیم را به هماهنگی و هماهنگی لازم برسانیم. مسابقات. و در نهایت جایگزینی برای آنها پیدا شود. از طرفی باید گفت بازی با اروگوئه بازی سنگین تری نسبت به بازی با سنگال خواهد بود و تمرکز کارلوس کی روش در این بازی بیشتر روی بازیکنان اصلی خواهد بود.

1-3-2-4 یا 2-4-4؟

همه اینها بر اساس حدس و گمان است و ظرف 24 ساعت آینده تمام معادلات حل خواهد شد. چه چیزی را می توانیم پیش بینی کنیم؟ ملی پوشان با ترکیب اصلی و برای نتیجه به میدان می آیند. البته آزمون و خطای این دیدار و دیدار با سنگال می تواند کارلوس کی روش را به سمت ایده های جدیدی سوق دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “ورش سه”، اگرچه این دیدار دوستانه است اما نتیجه برای هر دو تیم مهم است. اروگوئه اصرار داشت این بازی را تجربه کند تا بازی با یک تیم آسیایی را تجربه کند و عده ای در ایران با دیدن این بازی و نتیجه آن با اخراج اسکوچیچ و همچنین جذب کارلوس کی روش منتظر هستند تا از این موضوع مطلع شوند. اما در جلسه هیات مدیره فدراسیون فوتبال به جای مسائل فنی به مسائل مدیریتی اشاره شد و به این نکته اشاره شد که حواشی چند ماه اخیر پیرامون تیم ملی عمدتا به دلیل عدم مدیریت خوب اسکوچیچ در تیم بوده است.

اگر کارلوس کی روش تصمیم بگیرد به غیر از سعید عزت الهی از یک هافبک دیگر استفاده کند. امید ابراهیمی می تواند در این پست نقش آفرینی کند. ضمن اینکه ممکن است شرایط جسمانی احمد نورالهی کارلوس کی روش را مجبور به استفاده از این بازیکن کند.


سرویس خبر شماره: 1844848
31 سپتامبر 1401 @ 11:28 ق.ظ |
20.6 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

تیم ملی به چه شکل و چه ترکیبی

اگر کارلوس کی روش تصمیم به بازی 2-4-4 بگیرد، طبیعتا مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله حضور خواهند داشت و ملی پوشان با دو هافبک میانی و دو دفاع کناری بازی خواهند کرد.