معاملات هوشمند رم: 2 انتقال قرضی از یک تیم

باشگاه های رم و لیدز برای انتقال قرضی دو بازیکن به توافق رسیدند.

معاملات هوشمند رم: 2 انتقال قرضی از یک تیم


سرویس خبر شماره: 1948298
13 جولای 1402 در 01:27
6K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم آ اس رم و لیدز یونایتد انگلیس بر سر قرارداد قرضی دو بازیکن به توافق رسیدند. به این ترتیب مارکوس یورنته به حضور خود در رم ادامه خواهد داد و کریستنسن به صورت قرضی با گزینه خرید 10 میلیون یورویی شاگرد ژوزه مورینیو خواهد شد.

اگر این بازیکن اسپانیایی در 50 درصد مسابقات فصل آینده حضور داشته باشد، قرارداد قرضی او دائمی خواهد شد و لیدز 5 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. در سال 2020، لیدز یورنته را با مبلغ 20 میلیون از رئال سوسیداد به خدمت گرفت اما سقوط به چمپیونشیپ به این معنی بود که باشگاه شانسی برای استفاده از ستاره اسپانیایی نداشت.

راسموس کریستنسن، مدافع راست لیدز یونایتد یکی دیگر از بازیکنان این تیم است که با توجه به شرایط فعلی به فکر ادامه فوتبال خود در باشگاه دیگری است. رم و لیدز نیز برای انتقال قرضی او به توافقات لازم رسیده اند. گزینه خرید 10 میلیون یورویی را نیز می توان در قرارداد دو باشگاه مشاهده کرد که به رم اجازه می دهد در صورت رضایت از بازی کریستنسن، به صورت بلندمدت جذب شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یورنته 6 ماه گذشته را به عنوان بازیکن قرضی با مبلغ 500 هزار یورو در رم سپری کرده است. به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، دو باشگاه رم و لیدز برای ادامه حضور این بازیکن در المپیکو به توافق رسیده اند.