معامله برای کایری اروینگ برای دالاس ماوریکس به نتیجه نرسید

ماوریکس از موقعیت نابسامان بروکلین استفاده کرد و با کایری اروینگ معامله کرد، کسی که به راحتی بهترین همبازی است که لوکا دانچیچ تا به حال با او بازی کرده است. تصور می‌شد که این خرید می‌تواند دالاس را در صدر قرار دهد، زیرا آن‌ها 29-26 بودند و زمانی که معامله در 6 فوریه کاهش یافت، در رده پنجم کنفرانس غرب قرار گرفتند.

معامله برای کایری اروینگ برای دالاس ماوریکس به نتیجه نرسید

دونچیچ با 33 امتیاز در هر بازی در رده دوم لیگ قرار دارد و ایروینگ نیز با 27.1 امتیاز در رده 10 تیم برتر قرار دارد. اینکه بگوییم دالاس ماوریکس کفش های بزرگی برای پر کردن در زمان غیبت هر دوی آنها دارد، دست کم گرفتن است.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


اما حتی 1-1 شدن در دو بازی کششی نیز می تواند مضر باشد. این برنامه آسان‌تر نمی‌شود، زیرا دالاس در سه بازی بعدی دوباره با لیکرز، گریزلیز و واریرز روبرو می‌شود، که مسلماً این مهم‌ترین بازی 5 بازی باقی‌مانده در برنامه آنها خواهد بود.

– ClutchPoints (@ClutchPointsApp) 13 مارس 2023

ستاره‌های غیرقابل دسترس می‌توانند عذاب را برای دالاس بیان کنند

rsz fff

هر دو بازیکن در بازی روز دوشنبه مقابل ممفیس کنار گذاشته شده‌اند و شک و تردیدهایی وجود دارد که زمانی که تیم به سن آنتونیو برای رویارویی با اسپرز می‌رود، یکی از آنها در دسترس باشد. گریزلیز چیزهای زیادی برای بازی کردن دارد و می تواند برای ماوریکس کوتاه نویس دردسر ایجاد کند، اما اسپرز در میانه تلاش تانکینگ قرار دارد و بدون توجه به این موضوع باید در ستون برد قرار بگیرد.

جاز، تاندر، لیکرز و پلیکانز همگی در جدول رده بندی یک بازی عقب تر از دالاس هستند، به این معنی که یک برد دو باخت می تواند آنها را تا رده دوازدهم یا سیزدهم پایین بیاورد و محکم از جدول پلی آف خارج شود. هر دو کنفرانس در تمام طول فصل به شدت مورد رقابت بوده اند، اما همانطور که قبل از اقدام روز دوشنبه بود، رتبه پنجم و دوازدهمین در غرب تنها با 2.5 بازی از هم جدا شدند.



https://sportslens.com/news/trade-for-kyrie-irving-hasnt-worked-out-for-dallas-mavericks/ منبع:

دالاس ماوریکس قبل از پایان ضرب الاجل ماه گذشته اقدام به تغییر امتیاز داد و اوضاع دقیقاً آنطور که می خواستند پیش نرفت.

همه چیز با پیروزی های متوالی و پیشتاز بودن ایروینگ در گلزنی به خوبی شروع شد، اما از آن زمان همه چیز به سمت جنوب پیش رفته است. ماوریکس در 11 بازی اخیر خود 3-8 شده است و در حال حاضر در رده هشتم ایستاده است و پنج تیم برای رسیدن به پلی آف نفس می کشند.

طبق گزارش‌ها، ماوس می‌تواند حداقل تا جمعه بدون اروینگ و دونچیچ باشد.