معجزه رئال مادرید از همان لحظه شروع شد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب در برنابئو مانند بازی مقابل پاری سن ژرمن و چلسی کار بزرگی انجام داد و باخت مقابل سیتی را به برد تبدیل کرد تا به زودی به قهرمان فینال لیگ برسد. ممکن است. راه دراماتیک ممکن است رودریگو در ثانیه های پایانی دو گل به ثمر رساند و کریم بنزما در وقت اضافه کار را تمام کرد، اما قبل از آن این فرلان ماندی بود که این فرصت را زنده نگه داشت.

بدون شک اگر آن ضربه وارد دروازه می شد امکان بازگشت رئال مادرید وجود نداشت اما فرلان مندی توانست دروازه تیمش را نجات دهد. لحظاتی بعد رودریگو دو گل از فاصله نزدیک به ثمر رساند و در نهایت رئال مادرید در دیدار با لیورپول در پیروزی 1-3 مقابل سیتی در پاریس پیروز شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فرلان مندی، مدافع فرانسوی رئال مادرید نقش کلیدی در بازگشت بزرگ این باشگاه مقابل منچسترسیتی داشت.

در ثانیه های پایانی فصل، برای منچسترسیتی قانونی بود که در حملات خود به دروازه رئال مادرید غرق شود و هر لحظه شبیه گل دوم این تیم بود. جک گریلیش، ستاره تازه وارد و عزیز سیتیزنز، موقعیت گلزنی در سمت چپ دارد و ضربه او از زمین با فاصله زیاد از کنار تیبو کورتوا می رود. توپ در آستانه ورود به دروازه بود که فرلان مندی آن را در نزدیکی خط دروازه مهار کرد و به شکلی فوق العاده دور توپ را دور زد.


سرویس خبر شماره: 1822752 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 02:36 |
4059 امتیاز خبر|

0نظرات