معرفی دوستان گرت بیل در مقابل تیم کی روش

دفاع:
قبل از جام جهانی، راب پیج ترکیب خود را تغییر داد تا سیستم 4-4-2 انعطاف پذیر را بازی کند و استفاده از چهار دفاع ثابت یکی از ویژگی های کلیدی تاکتیک های او است.

نکو ویلیامز (مدافع ناتینگهام فارست) او در کنار بن دیویس (مدافع تاتنهام) و جو رودن وارد ترکیب اصلی شد. (مدافع تاتنهام به صورت قرضی راهی رن شد)، خط دفاعی ولز را در جام جهانی تشکیل خواهد داد. نوشته کریس گانتر (ویمبلدون) و کانر رابرتز (تخت) یک نفر دیگر در خط دفاع بازی می کند.

ترکیب پیش بینی شده ولز برای جام جهانی 2022
پیج که در ماه ژوئن به عنوان جانشین دائمی رایان گیگز معرفی شد، در دوران تصدی خود به عنوان سرمربی ولز ذهنیت باشگاهی را در پیش گرفت. تیم 2022 از انفجار استعدادهای جوان در رده‌های زیر 21 سال بهره می‌برد و پایگاه قوی 7-8 بازیکن را با نقاط ثابت در برنامه‌های پیج تکمیل می‌کند.

تمرکز روی کاپیتان تیم گرت بیل است که پس از پیوستن به لیگ MLS خود را برای این مسابقات آماده می کند. حالا لیست 26 نفره احتمالی ولز برای جام جهانی به شرح زیر است:

بهترین بازی های او در سال های اخیر در ترکیب تیم ملی ولز بوده است. با قرار گرفتن در موقعیت عمیق تر سازگار است. و کیفر مور (مهاجم بورنموث) او نقش یک مرد هدف واحد را بازی می کند.

هافبک:
مبارزات آرون رمزی با مصدومیت، پیج را در 12 ماه گذشته دچار سردرد دائمی کرده است، اما اگر بتواند آمادگی جسمانی خود را حفظ کند، به محض شروع جام جهانی شروع به کار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، صعود ولز به جام جهانی 2022 به انتظار 64 ساله آنها برای بازگشت به بزرگترین صحنه فوتبال بین المللی پایان می دهد. راب پیج با موفق ترین حضور این کشور در فوتبال رقابتی در هشت سال گذشته هدایت ولز را در قطر بر عهده خواهد داشت. بازگشت به جام جهانی یک چشم انداز متفاوت برای پیج و تیمش است زیرا آنها به دنبال تقلید از جان چارلز و همکارانش در سال 1958 هستند.

سرعت بالای دنیل جیمز (بال راست و 170 سانتی متر فولام) یک دارایی با ارزش برای برنامه و سبک بازی تیم پیج، او جایگزین مناسبی برای گرت بیل خواهد بود و وینگر کوچک در مواقع لزوم بازیکنی با سرعت قابل اعتماد است.

کهنه سرباز جو آلن (هافبک سوانسی) او هنوز در هافبک مرکزی است، اما اگر پیج هافبک قوی‌تری می‌خواهد یا آرون رمزی به استراحت نیاز دارد، می‌تواند آمپادو را به عنوان حامی جو آلن وارد کند.

ضربات ایستگاهی نیز بخش مهمی از زرادخانه ولز خواهد بود و توانایی ثابت بیل برای پیروزی در بازی‌ها همچنان برای پیج حیاتی خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ولز یکی از حریفان ایران در رقابت های جام جهانی است و سایت اخبار ورزشی وی در گزارشی لیست این تیم برای حضور در قطر را پیش بینی کرد.

مهاجمان:
بیل بارها و بارها از چالش الهام بخشیدن به ولز برخاسته است و او حمله قطر را با اشتیاق رهبری خواهد کرد.

تیم ملی ولز با بازیکنانی که بیشترشان در انگلیس کار می کنند به مصاف مردان کی روش می رود.

معرفی دوستان گرت بیل در مقابل تیم کی روش


سرویس خبر شماره: 1849253
29 اکتبر 1401 ساعت 13:50
773

0نقطه نظر

ترکیب احتمالی ولز در جام جهانی قطر

(4-2-3-1): وین هنسی – نکو ویلیامز، بن دیویس، جو رودن، کانر رابرتز – جو آلن، اتان آمپادو – دنیل جیمز، گرت بیل، تایلر رابرتز – کیفر مور

دروازه بان:
دنی وارد، سرمربی ولز (دروازه بان لسترسیتی) اولین گزینه خود را برای حضور در یورو 2020 و در نقش وین هنسی انتخاب کرد (نگهبان ناتینگهام فارست) به عنوان شماره یک ولز تردید وجود داشت. با این حال، این دروازه بان کهنه کار نقش کلیدی در پلی آف داشت و به نظر می رسد وین هنسی 35 ساله دروازه بان اصلی قطر باشد. تام کینگ (دروازه بان سالفورد سیتی) این تازه کار همچنین به عنوان تعویض اضطراری و دروازه بان سوم ولز را به قطر همراهی می کند.

انتظار می رود راب پیج آخرین ترکیب 26 نفره خود برای قطر را در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر اعلام کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ترکیب تیم ملی ولز بر اساس 2 سیستم راب پیج خواهد بود:
(4-4-2): وین هنسی – نکو ویلیامز، بن دیویس، جو رودن، کریس گانتر – دنیل جیمز، جو آلن، آرون رمزی، تایلر رابرتز – گرت بیل، کیفر مور