معرفی صرافی Coinex؛ آموزش و نحوه ثبت نام صرافی کوینکس فینوتیپس

معرفی صرافی Coinex؛ آموزش و نحوه ثبت نام صرافی کوینکس فینوتیپس

اگر شما نیاز به سفارش خرید و فروش فوری و لحظه ای دارید، باید به این بخش مراجعه کنید. نکته قابل توجه این است که کارمزد سفارش در این قسمت بیشتر از حالت قبلی است. به طور کلی باید بدانید که صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ در کشور چین به وجود آمده است. این پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را در بر می گیرد. امکاناتی مانند استخرهای استیک، امکان خرید NFT و معاملات فیوچرز فقط بخشی از ویژگی های خاص این صرافی است.

هر چند تا کنون هیچ حمله فیشینگی در سایت صرافی کوینکس گزارش نشده، اما از این قبیل موارد در بازار ارز دیجیتال به وفور دیده می‌شود. توصیه ما به شما فعال سازی کد دو عاملی می باشد که اگر پیامک ها دیر بیاید و یا ایران پیامک این صرافی را برای ایرانیان ببندد، مشکلی برای انجام کارهایتان در این صرافی نداشته باشید. چون خود این صرافی مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و برای همین هم هست که از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

در این خصوص می توان گفت که صرافی کوینکس از نظر امنیتی تا حدی مناسب است و می توانید با خیال راحت در آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس آن ترید کنید. جالب است بدانید که کوینکس در راستای تامین امنیت از یک چهارچوب امنیتی چند گانه بهره می گیرد. کوینکس این اطمینان را به کاربران خود داده است که خرید و فروش های آن کاملا امن و بدون هیچ گونه دخالتی صورت بپذیرد و همچنین کل معاملات محافظت شده باشد. به منظور فعال کردن 2FA در صرافی کوینکس، بر روی گزینه Bind now کلیک کنید.

دلایل محبوبیت صرافی کوینکس در میان کاربران ایرانی

بعد اینکه وارد سایت شدین می تونین در قسمت گوشه بالا سمت راست، زبان فارسی رو انتخاب کنین و راحت تر ثبت نام خودتون رو انجام بدین. اگه هم نه روی گزینه Sign Up کلیک کنین تا ثبت نام رو انجام بدید. در زمان نگارش این مقاله صرافی کوینکس از ۵۹۸ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

ثبت نام در صرافی کوینکس در این قسمت باید ایمیل شخصی، کد تایید ارسال شده به ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. در انتها نیز متنی وجود دارد که از کاربر خواسته شده است تا ضوابط و قوانین Coinex را مطالعه و سپس در صورت موافقت تایید کنند. به این ترتیب ثبت نام در صرافی پایان می‌پذیرد و حالا نوبت آموزش کار با صرافی کوینکس است.

بر روی گزینه تایید یا “Verify” در صفحه تنظیمات حساب کلیک کنید. کوینکس جز 307 صرافی برتر جهان در سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap.com) با رتبه 45 معرفی شده است که، جز معتبرترین صرافی ها به حساب می‌آید. اگر به قسمت رفته و با یک صفحه خالی مواجه شدید، بدانید که احتمالا در تایم ورود شما پروژه در حال اجرا، موجود نیست. البته بعدا می توانید دوباره به این گزینه سر زده و اگر پروژه ای موجود شد، آن را بررسی کنید.

آشنایی با انواع کیف پول ارز دیجیتال در معاملات ارزی

کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال با کارمزد پایین و طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال و محصولات پیشرفته مانند معاملات مارجین است که در دسامبر ۲۰۱۷ توسط یانگ هایپو Yang Haipo تاسیس شد. یک ارائه‌دهنده خدمات تبادل ارزهای دیجیتال جهانی و حرفه‌ای که دارای بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال محبوب در بخش‌های گسترده‌ای از جمله توکن‌های متاورسی، رمزارزهای مالی غیرمتمرکز و رمزارزهای قرارداد هوشمند است. برای احراز هویت در صرافی کوینکس باید وارد بخش Account Setting شده و در زیر مجموعه Basic info گزینه Verify انتخاب شود. در ادامه صفحه‌ای باز می‌شود که باید اطلاعات کاربری به درستی وارد شود.