معرفی کور در بایرن: برای کمک به بایرن آمدم

مراسم معارفه بلیند امروز با حضور حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن برگزار شد و گفت:در مورد انتقال به بایرن با ماتیاس دی لیخت مشورت کردم. او از پیوستن من به بایرن خوشحال است و باید بگویم همه چیز خیلی سریع پیش رفت. هدف من کمک به بایرن مونیخ است و امیدوارم بتوانم تجربیاتم را به این تیم منتقل کنم. اینکه تیم را بسازم یا نه، تصمیم مربی است و طبیعی است که دوست دارم زیاد بازی کنم، با وجود اینکه جایگاهم را می دانم.»

بلیند در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش هلند درخشید و بایرن تصمیم گرفت او را از آنجا به خدمت بگیرد. باواریایی ها بلیند را جایگزینی مناسب برای لوکاس هرناندز می دانند که در جام جهانی مصدوم شد. به همین دلیل است که بایرن قراردادی موقت شش ماهه با ستاره هلندی امضا کرد. ستاره هلندی در بایرن پیراهن شماره 23 را بر تن خواهد کرد.

1789072


سرویس خبر شماره: 1863413
17 ژانویه 1401 @ 3:25 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دالی بلیند ستاره 32 ساله هلندی در ماه دسامبر قرارداد خود را با باشگاه آژاکس فسخ کرد و از آن زمان بازیکن آزاد بوده است. او پنجشنبه شب با امضای قرارداد با بایرن مونیخ به باواریایی ها پیوست.

1789073

کور ادامه داد.قرارداد من تا پایان فصل است و امیدوارم آن را تمدید کنم. البته باید دید در تابستان شرایط چگونه خواهد بود. هر زمان که مربی به من نیاز داشته باشد، آماده هستم. من سخت تمرین می کنم تا برای بازی در فرم باشم. من می خواهم به هم تیمی هایم کمک کنم و امیدوارم با بایرن جام ها را به دست بیاورم. زبان آلمانی؟ فکر نمی کنم این برای من مشکلی ایجاد کند زیرا مدتی پیش شروع به یادگیری زبان آلمانی کردم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دالی بلیند، مدافع هلندی جدید بایرن در مراسم معارفه خود گفت که می‌دانست ممکن است در ترکیب ثابت بایرن نباشد اما آماده کمک به تیم است.

معرفی کور در بایرن: برای کمک به بایرن آمدم