معضل بزرگ مدافع جنجالی بازگشت به استقلال/بازیکن سرباز در انتظار صدور کارت انفصال

اگرچه شرایط برای بازگشت مرادمند فراهم است اما این بازیکن در حال حاضر در تمرین استقلال حضور ندارد. تمرین استقلال امروز آغاز می شود اما مرادمند در این تمرین غایب خواهد بود. مرادمند طبق قانون همچنان به عنوان سرباز در اختیار باشگاه ملوان است و تا زمانی که کارت پایان خدمت خود را دریافت نکند نمی تواند تمرینات استقلال را دنبال کند.

بر این اساس او احتمالا کمی دیرتر یعنی از ابتدای مردادماه به تمرینات استقلال برمی گردد و زیر نظر کادر فنی کار خود را آغاز می کند. البته مرادمند با برنامه سرمربیگری استقلال این روزها به صورت انحصاری کار خواهد کرد تا از نظر بدنی از دیگر بازیکنان عقب نماند و بتواند در شروع مسابقات لیگ به آبی پوشان پایتخت کمک کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال مرادمند در آن زمان به عنوان بازیکن به ملوان پیوست و با وجود اینکه در لیگ برتر برای این تیم بازی نکرد، همچنان یکی از اعضای این تیم محسوب می شود. این مدافع باتجربه که به تیم ملی هم دعوت شده بود، طی چند هفته گذشته اقداماتی را برای کسری سرویس انجام داده و نتایج خوبی نیز کسب کرده است. بر این اساس تا چند روز دیگر دوران سربازی آن بازیکن به پایان می رسد و با دریافت کارت پایان خدمت می تواند به استقلال بازگردد.

محمدحسین مرادمند مدافع باتجربه ای که در نیم فصل گذشته لیگ برتر به دلیل خدمت سربازی مجبور به ترک استقلال شد حالا قرار است به این تیم بازگردد.

مرادمند درباره بازگشتش به استقلال نیز با مسئولان باشگاه صحبت کرد. به دلیل سربازی نیم فصل از قراردادش باقی مانده بود که با باشگاه به توافق رسید و این قرارداد را تا پایان لیگ بیست و دوم تمدید کرد.