معضل کلوپ تا پایان فصل: درخشان یا معمولی!


سرویس خبر شماره: 2014107
25 آوریل 1403 ساعت 7:50 ق.ظ.
2.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

پایان یورگن کلوپ در لیورپول می تواند غم انگیز باشد.

معضل کلوپ تا پایان فصل: درخشان یا معمولی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل آتالانتا، میهمان ایتالیایی خود، در آنفیلد با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و تقریباً از این رقابت ها خداحافظی کرد.

کلوپ مدتی پیش اعلام کرد که پس از پایان این فصل از این تیم جدا خواهد شد. دلیل جدایی سرمربی آلمانی یا همان مرد معمولی این است که می خواهد استراحت کند و از فضای متشنج و فشار مداوم دور شود.

پس از این اتفاق، بسیاری از بازیکنان لیورپول با متن هایی که منتشر کردند، به کسب هر چه بیشتر جام ها در این فصل رضایت دادند تا خداحافظی ماندگار و تاریخی با این باشگاه را تدارک ببینند.

اما شرایط به سرعت تغییر کرد و لیورپول با شکست مقابل منچستریونایتد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از این رقابت ها خداحافظی کرد.

قرمزها همچنین با 71 امتیاز در لیگ برتر انگلیس با آرسنال مساوی هستند اما با تفاضل گل دوم هستند.

2002891

این وضعیت وخیم با شکست مقابل آتالانتا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تکمیل شد و آنها را به یک حذف بی رحمانه نزدیک کرد.

سرنوشت غیر منتظره

سرنوشت لیورپول بین شادی و ناامیدی به دلیل نامشخص بودن جایگاهش در رقابت های لیگ اروپا و لیگ برتر غیرقابل پیش بینی است.
7 هفته تا پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس باقی مانده است، ضمن اینکه دیدار سرنوشت ساز ایتالیا برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

لیورپول در این فصل قهرمان لیگ کاپ شد و امیدوار است که قهرمان لیگ اروپا و لیگ برتر یا هر دو شود تا پایانی تاریخی برای سلطنت کلوپ رقم بزند، اما وضعیت تا اینجا نگران کننده به نظر می رسد.

مجله اخبار فوتبال خارجی