منتقدان آلگری ناشنوا هستند و از گواردیولا تقلید می کنند


سرویس خبر شماره: 1817165 |
9 اردیبهشت 1401 ساعت 03:04 ب.ظ |
1,271 |

0نظرات

فابیو کاپلو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های لیگ ایتالیا یکشنبه آینده با یکی از حساس ترین رقابت های این فصل یعنی بازی یوونتوس و اینتر پیگیری می شود.
دو تیم به فاصله یک امتیاز به مصاف هم خواهند رفت، اگرچه اینتر یک بازی کمتر از حریف خود انجام داده است و این فرصت را دارد که فاصله خود را با یوونتوس افزایش دهد.
به نظر می رسد کاپلو به حضور آلگری روی نیمکت یوونتوس اعتماد کامل دارد، این در حالی است که سبک بازی بیانکونری در هفته های اخیر انتقادات زیادی را متوجه سرمربی ایتالیایی کرده است.
کاپلو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: “الگری مرد باهوشی است و به تیمش اجازه می دهد تا جایی که می تواند بازی کند.” من متوجه نمی شوم که به خاطر بردهای 0-1 او سرزنش شده ام.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد کسانی که سبک بازی بهتری دارند چیست، گفت: این بی احترامی به کاری است که آلگری انجام داده است، اما مخالفت با آنها مانند صحبت با ناشنوایان است که فوتبال را یک پاس کوتاه می دانند. آنها از گواردیولا تقلید می کنند. سبک سال‌های پیش.”
او با تمجید از توانایی ها و مهارت های آلگری افزود: “او بهترین مربی و مستعدترین مربی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ است. او دفاع را شروع می کند و سایر تیم ها فشار را روی شانه های خود احساس می کنند.”
کاپلو درباره بازی حساس روز یکشنبه اینتر و یوونتوس گفت: نتیجه این دیدار برای ادامه لیگ بسیار مهم است. تساوی هر دو تیم مانند شکست است. یوونتوس باید بیشتر ریسک کند، اما اینتر با تساوی خوشحال تر خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فابیو کاپلو سرمربی سابق یوونتوس از منتقدان مکس آلگری به شدت انتقاد کرد.