منصوریان: دفعه بعد بنرتو بشور!

با کمال احترام، قسم حضرت عباسستان یا دم خرستان را باور کنیم. جلوی سمت چپ آرام آرام بیشتر به سمت چپ می رفتند و من این تصور را دارم که مرکزی ها می خواستند لشگرشان را جدا کنند. صورت هایی که دستانشان را می بوسم پولادین بود. کسانی که به دیدن من در خیابان می آیند. اما کسانی که در آن گوشه می نشینند همان جا می مانند. نه فقط من، بیا ببین در رختکن درباره تو چه می گویند. برای من مهم نیست که بازیکنانم از شما دفاع کنند. بازیکنان من شما را خیلی دست کم می گیرند. مجموعه من، تدارکاتم، پزشکانم و بقیه شما را اصلا نمی بینند. به عشق پدرم، شما فقط پنجاه سال دارید، ما در ورزشگاه 120 هزار نفری تمرین کردیم. بعد شما می گویید ما فولادیم، من نمی دانم چه فولادی، اما اینجا فولاد دیگری هست به جز فولاد جدید. اگر می خواهید این فولاد را تشویق کنید، به جای اشتباهی آمده اید. اگر رهبران آدرس را به آنها بدهند، ممکن است اشتباه کنند.

خوشحالم که تیمم با قدرت قهرمانی را به پایان رساند. شایستگی فولاد در جدول مسابقات هفتم نیست. فهمیدم این تیم قبل از شروع سال برای کسب سهمیه بسته شده بود. می دانم که دوستانم قبل از من زحمت کشیدند و بقیه به گردن من افتادند. خیلی خوشحالیم که در یک مجموعه خوب با امکانات فولادی هستیم. خسته نباشید می گویم و از تیم پزشکی، تیم ماساژ، دکتر مرادی، تیم تدارکات و مدیران لگ آقای ابراهیمی، احیایی و گروه عکاسان تشکر می کنم. از اعضای هیئت مدیره هم تشکر می کنم.»

ما آنچه را که می خواستیم انجام دادیم. از ابتدای نیمه اول حریف عقب افتاد. حتی در بازی وقفه ایجاد کردند و ما عصبانی نیستیم. ما مسیری را طی می کنیم و سال آینده پر از فشار آن را دنبال خواهیم کرد. بعد از 2-2 موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم. از تک تک بچه ها تشکر کردم. دوستان خبرنگاران بدانید که فولاد با هزینه گزافی وارد مسابقات شد، حتی اگر در مقایسه با سه تیم برتر استقلال، پرسپولیس و سپاهان نباشد. فکر نمی کنم مربی خودش به کوره رفت. چون افتخار می کنم که پدرم کار را شروع کرد و به سرپرستی ختم شد. رفتم به بچه ها گفتم. گروه فولاد و سهامدارانش سخت کار می کنند. این تیم افتخار خوزستان و چهارمین تیم کشور از نظر نتیجه گیری است.

1874937

چقدر هر بار اعتماد به نفس دارند. بنر می آورند. دفعه بعد بنر را بشویید کثیف می شود. شما با شعار مربی خارجی، مربی خارجی به اینجا می آیید. میدونم پشت سر چیه در هر صورت همه هوادارانی که این تیم را دوست دارند امروز از بقیه جدا شدند. من منصوریان از سال 70 این رکورد را دارم، از آقایان سیاوش بختیاری زاده، کروش، خدریان، علی فرتوت و برادران سه لفته و… جلوتر هستم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1938350
28 مه 1402 ساعت 10:07 ب.ظ
67.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

به من توهین می کنند بعد سلفی می گیرند

منصوریان در ادامه گفت: نزدیک به 10 بازی است که اینجا هستم و در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفتم و توانستیم فعالیت های خیلی خوبی انجام دهیم و از بچه ها هم تشکر می کنم. ما هم نمی توانستیم اینطور باشیم. در طول بازی بچه ها سخت کار کردند اما از دو تا غفلت کردند. می توانستیم گل های سوم و چهارم را بعد از 2-0 بزنیم. بعد از بازی به بچه ها در رختکن گفتم که خدا و بعد فوتبال درس بزرگی به شما داد 2-0 بدترین نتیجه است می توانید برای 1-0 برنامه ریزی کنید اما 2-0 نه چون باید برای زندگی خود بازی کنید.

صحبت های جنجالی منصوریان حالا شروع می شود: «دست هوادارانمان را که در سمت راست مقابلم هستند و آنهایی که پشت سرم هستند را می بوسم. کسانی که با بنر سمت چپ می آیند طرفدار نیستند و من هم هستم. آنها را هوادار فولاد بدانیم. اگر طرفدار فولاد باشند، می فهمند، روز بازی با آلومینیوم مشکلی برای تیم ایجاد نمی کنند. اگر با من مشکلی دارند، فصل تمام شده است، برو با باشگاه صحبت کن. بنری دارند که قدیمی است، حداقل بنر را عوض کنید. کثیف هم بود. شما یک بنر بیاورید، پنجاه نفر در یک گوشه، و سپس نمایندگان شما برای تمرین و سلفی گرفتن با من وارد می شوند.

علیرضا منصوریان پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم نشست خبری جنجالی برگزار کرد.

منصوریان: دفعه بعد بنرتو بشور!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد پس از توقف تیمش مقابل آلومینیوم گفت: به اربابان روزنامه ها و رسانه ها خسته نباشید می گویم، امسال سال پرحادثه ای بود. فوتبال ما بالاخره در مسیر زندگی ورزشی شما همیشه در کنار ما بوده اید و در مسیری که به فوتبال معروف شده ایم، بزرگان شما و اکنون برای جوانان ما خیلی زحمت می کشید، خدا را شکر می کنم که ما این فصل را تمام کردیم و وقتی من آنجا بودم مصدومیت عجیبی نداشتیم.