منصوریان و رکوردی بی نظیر (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا منصوریان ستاره سال 74 استقلال در آن سال سال پرشکوهی را در رقابت های باشگاهی پشت سر گذاشت.
او شروع فصل را برای استقلال تا پایان محرومیت امیر قلعه نویی با زمین این تیم سپری کرد و یک گل از راه دور برای استقلال به ثمر رساند تا خیلی زود شماره 17 این سال ها به سکوی آبی مرد اول تبدیل شود.
تکنیک بالای او در جام رمضان همان سال در خط هافبک دیده شد، بنابراین منصوریان به زودی یکی از ملی پوشان داخل سالن ایران شد و در اردیبهشت 1354 در مسابقات انتخابی آسیا در سالن دیده شد.
منصوریان که چند ماه بعد در مسابقات جام ملت های آسیا امارات در سال 1996 بارها مهارت های هندبال خود را در دبیرستان رهنما میدان منیریه به نمایش گذاشته بود، در کنار کریم باقری و حمید استیلی در خط هافبک بازیکن ثابت مایلی کهن بود تا یکی از بازیکنان خط میانی. یازده خطاب به بازیگر اصلی نسل معروف 96.
این یکی از بزرگترین افتخارات منصوریان در کنار ستارگان دیگری چون صادق ورمزیار، بهزاد غلامپور، محمدحسن انصاری فرد و سیدمهدی ابطحی بود که طعم حضور در تیم های سلنی و جامنی را چشیدند.


سرویس خبر شماره: 1822203 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 08:34 |
6,371 امتیاز خبر|

0نظرات

برگه ای از تاریخ؛

تکنیک و هنر بالای منصوریان در فوتبال داخل سالن او را به هر دو تیم ملی بزرگسالان ایران رساند.

اما در بین همه اینها منصوریان تنها بازیکنی بود که پس از بازی در تیم ملی به جام جهانی رسید و در جام جهانی 1998 فرانسه نیز برای کشورمان به میدان رفت تا تنها بازیکن ایرانی باشد که در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته است. تیم فوتسال و شرکت کننده جام جهانی.
بعدها فیفا قانونی را تصویب کرد که حضور همزمان دو تیم داخل سالن و چمن را ممنوع کرد تا نسل گلزنان کوچک ایران و منصوریان که می توانند در هر دو زمین بازی کنند، یکی از این دو تیم را برای آینده ورزشی خود انتخاب کنند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی