منچستریونایتد آماده جذب تایلر آدامز – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستر یونایتد در تابستان با حمله ای شوک به رقیب تاریخی خود لیدز یونایتد، با تایلر آدامز، در ارتباط بوده است.

که با توجه به فوتبال اینسایدرکه ادعا می کنند این ملی پوش آمریکایی می تواند قیمتی بیش از 35 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات آتی داشته باشد.

لیدز در حال حاضر از انتهای جدول لیگ برتر در رده دوم قرار دارد و تیم مورد علاقه برای سقوط تیم بعدی است و Opta پیش بینی کرده است که سفیدها 97 درصد شانس سقوط را دارند.

اگر چنین اتفاقی بیفتد، لیدز برای جبران از دست دادن درآمد پخش باید بازیکنان را بفروشد و با هزینه فوق الذکر مایل است از آدامز جدا شود.

با توجه به اینکه این بازیکن با قراردادی 57000 پوندی در هفته جزو پردرآمدترین بازیکنان الند رود است.SalarySport) منطقی به نظر می رسد که لیدز بازیکن را در صورت افت بار کند.

آنها تابستان گذشته او را برای قراردادی به ارزش 20 میلیون پوند به خدمت گرفتند، اما شرایط مالی ممکن است منجر به خروج زودهنگام شود.

هافبک آمریکایی از زمان انتقال به انگلیس با سرسختی و انرژی خود تحت تأثیر قرار گرفته است و در رده 2 درصد از هافبک های برتر لیگ های ‘5 بزرگ’ اروپا برای تکل در 90 دقیقه و 3 درصد برتر برای بلوک در سال گذشته قرار گرفته است.Fbref).

او همچنین در جریان بازی مرحله گروهی جام جهانی آمریکا مقابل انگلیس، زندگی را برای انگلیس به طرز باورنکردنی سخت کرد و تحسین برانگیز را به همراه داشت.

گفته می شود که جذب منچستریونایتد تحت تأثیر «پویایی و انرژی» آدامز قرار گرفته است زیرا اریک تن هاگ به دنبال تقویت گزینه های خط میانی خود است.

اما در حالی که برنده توپ ویژگی های خوبی دارد، به نظر نمی رسد که با مشخصات بازیکنی که هلندی به دنبال اضافه کردن آن بوده است، مناسب نباشد.

او چندان دارایی در اختیار ندارد، نه چشمی برای پاس می‌دهد و نه توانایی شکست دادن مداوم یک پرس.

با ارائه عملا هیچ خلاقیت یا تهدیدی برای گلزنی، دشوار است که ببینیم مرد لیدز در اولدترافورد در کجا قرار می گیرد، اگرچه او می تواند ستاره برزیلی کازمیرو را با تسکین بسیار مورد نیاز فراهم کند.



برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!

تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!

https://thepeoplesperson.com/2023/05/25/manchester-united-readying-swoop-for-tyler-adams-264482/ منبع: