منچستریونایتد از جوجی مامارداشویلی، دروازه بان والنسیا می خواهد تا خط دفاعی خود را تثبیت کند – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

بر اساس گزارشی جدید، منچستریونایتد به دنبال جذب جوجی مامارداشویلی، دروازه بان والنسیا است.

آندره اونانا تابستان گذشته پس از اینکه اعلام شد دروازه بان بلندمدت، داوید دخیا، قرارداد جدیدی با یونایتد امضا نخواهد کرد، به باشگاه آمد.

این بازیکن کامرونی فصلی را پشت سر گذاشته است که نمایش‌هایش از کابوس‌آمیز تا قهرمانانه و همه چیز در این میان متغیر بوده است.

او در تیم ثابت قدم بوده و 46 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده است، اما در این فصل 75 گل غول پیکر دریافت کرده است.

البته تعداد زیادی مصدومیت دفاعی و تاکتیک های کمتر مفید مربی به او کمک نکرده است، اما واقعیت همچنان باقی است، دروازه بان مطمئناً اولین فصلی را که انتظارش را داشت را تجربه نکرده است.

علاوه بر این، آلتای بایندیر، دروازه‌بان جدید دیگر، به دلیل کمبود فرصت، می‌خواهد از اولدترافورد خارج شود، زیرا او در تمام فصل فقط یک بازی انجام داده است، دور چهارم جام حذفی به نیوپورت کانتی در پایان ژانویه.

بنابراین، شیاطین سرخ می‌توانند به‌دنبال یک دروازه‌بان جدید باشند و اخیراً در اینجا نقل شده است که ایوان پروودل، بازیکن لاتزیو، کسی است که یونایتد ممکن است برای به چالش کشیدن اونانا به بازی بیاورد.

فیچاجس همچنین گزارش داده است که تیم تن هاگ نیز مایل است غول گرجستانی، مامارداشویلی را که قد 1.99 متری دارد (6 فوت 7 اینچ) به ارمغان بیاورد.

این سایت اسپانیایی مدعی شده است که یونایتد در کنار بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید همگی علاقه مند به خدمات این دروازه بان 23 ساله در تابستان امسال هستند.

جیوگی مامارداشویلی، دروازه بان ستاره والنسیا، در کانون هیاهوی پیشنهاداتی قرار دارد که می تواند او را به خداحافظی با والنسیا در فصل آینده سوق دهد. عملکرد فوق‌العاده او در لالیگا او را به رادار چندین غول اروپایی رساند که به دنبال تضمین خدمات او برای تقویت اهداف خود هستند.

در اولدترافورد، وقتی صحبت از دروازه بانی می شود، آب آشفته است. ناهماهنگی آندره اونانا باعث ایجاد ابهام در تیم انگلیسی شده است که در مامرداشویلی راه حلی بالقوه برای مشکلات او بین چوب می بیند. منچستریونایتد به دنبال ثبات در دروازه است و دروازه بان گرجستانی را گزینه مناسبی برای تقویت تیم خود می داند.

این دروازه بان فصلی بسیار هیجان انگیز کمتر از اونانا داشته است و در 33 بازی لیگ 35 گل دریافت کرده است. او 12 بار برای تیم مستایا کلین شیت کرده است.

از نظر سبک، دروازه‌بان به عنوان دروازه‌بانی توصیف می‌شود که به خوبی ضربات پایین را کنترل می‌کند، به توپ‌هایی می‌رسد که می‌تواند برای دروازه‌بان‌های قد بلندتر، مانند کورتوا یا دوناروما، که در آنجا با مشکل مواجه می‌شوند، چالش برانگیز باشد. او خوب دفاع می کند، چابک و سریع است.»

اما «نقطه ضعف مامرداشویلی در حال گذر است. او زیر نظر گتوزو در این کار بهتر شد، اما اگر بخواهد به یک دروازه بان کاملا مدرن تبدیل شود، باید روی توزیع توپ او کار کرد.”

از آنجایی که INEOS ظاهراً می‌خواهد سبکی مبتنی بر مالکیت بیشتر را در باشگاه پیاده‌سازی کند، و در حال حاضر صاحب Onana است که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های توپ بازی در جهان است، عجیب است که به دنبال دروازه‌بانی باشیم که در این زمینه مشکل دارد.

همچنین، بازیکنی که گزینه اول در باشگاه فعلی خود است، بعید است که به اولدترافورد بیاید تا روی نیمکت بنشیند و تردید وجود دارد که یونایتد به اونانا شانس دیگری برای شماره یک شدن ندهد حتی اگر تن هاگ برود.

با این حال، اگر اونانا برای ادامه فصل آینده تلاش می کرد، یونایتد ممکن است برای تثبیت خط دفاعی خود به غول گرجستانی روی آورد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/03/manchester-united-reportedly-want-valencia-cf-keeper-giogi-mamardashvili-to-stabilise-their-defence-279704/ منبع: